ponedeljek, 23. april 2012

8 urni dobrodelni tek Formaraton ( 21.04.2012 - poročilo )

Že 4.leto sta Forma F+ in Timing Ljubljana priredila 8 urni dobrodelni tek.Udeležilo se ga je več kot 420 ljubiteljev rekreacije.Letošnji izkupiček je bil namenjen za obnovo stanovanj za starše,ki pridejo obiskat bolne otroke.
  Kot 3 - kratni ekipni zmagovalec Formaratona se je ekipa Tekaškega foruma - ultra,tudi letos prijavila na 8 urni dobrodelni tek,da brani lansko zmago.Toda, tokrat z nekaterimi novimi člani.
Pred samim štartom so se na nebu pojavili temni oblaki in kmalu je začelo deževati.Proga je postala blatna in spolzka.Prve tri ure mi je šlo kar dobro,potem pa kriza.Začelo me je mraziti,zato sem se bolj oblekel.Vremenski pogoji so se spreminjali kot po tekočem traku.Kaj kmalu mi je postalo prevroče in zopet sem se moral preoblečt.Tako se mi je ritem teka čisto porušil.Vedel sem,da bom težko dosegel lanskih 43 krogov.Kar vidno utrujen pritečem v cilj in uspelo mi je preteči 40 krogov.Tekaški forum - ultra,pa je že četrtič zaporedoma postal zmagovalec ekipnega 8 urnega dobrodelnega teka.
  V čast mi je bilo,da sem bil že četrtič v zmagovalni ekipi,za kar bi se vsem skupaj najlepše zahvalil.
Upam,da se drugo leto zopet vidimo in še petič postanemo zmagovalci ekipnega 8 urnega teka.


                                          Miro , Vencelj

                                  Zmagovalna ekipa Tekaški forum - ultra

Ni komentarjev:

Objavite komentar