nedelja, 6. maj 2012

35. Fruškogorski maraton ( 28/29.04.2012 - poročilo )

Že od leta 1978 se na planini Fruška Gora odvija Fruškogorski maraton.Udeleženci lahko izbirajo med 17 trasami različnih dolžin.Najdaljša je Ultra plus,ki je dolga 111,15 km s 4119 mnv in  šteje tri kvalifikacijske točke za Ultra Trail du Mont Blanc.Maraton se prireja enkrat letno,okoli prvega maja in traja dva dni ( sobota in  nedelja ),katerega se udeleži preko 10.000 ljudi.
 Start in cilj je vikend naselje Popovica,oddaljeno 10 km od Novega Sada.Vsako leto je organiziran avtobusni prevoz od in do maratona.Prijavljanje za maraton se obavi na startu pred začetkom maratona,ki se začne ob 9 uri zjutraj.Na startu se dobijo knjižice z imenom in priimkom in služi za potrditev na kontrolnih točkah.Ta maraton sem imel že dolgo v planu,vendar nikoli nisem našel časa,da bi se ga udeležil.
     V petek,  27.04.2012 smo po 14.uri krenili Srečko,Marjeta in jaz proti Novemu Sadu.Vozili smo se po Podravski magistrali,sonce pa je neusmiljeno pripekalo.Po manjših postankih smo okoli 21.ure prispeli na cilj.
V bližini avta,kjer sta spala Srečko in Marjeta sem si postavil šotor.Ker sem bil utrujen od vožnje sem hitro zaspal.Zjutraj sem že okoli 6.ure vstal,se najedel in si začel pripravljati vse potrebno za na pot.Kaj kmalu sta vstala tudi Srečko in Marjeta.Na startu smo se prijavili in ob 9.uri krenili.Sonce je že močno pripekalo.Nekje do druge KT smo bili skupaj,nato pa sem potegnil naprej.Na začetku maratona,na kontrolnih točkah ni bilo ne vode,čaja,skratka nič.Kaj kmalu sem se pridružil Draganu Ćiriću,ki sva se spoznala pred dvema mesecema v Beogradu,na teku MARATON Maratona.Potem se je nama pridružil še Žikica Ivanovski.Ker sem premalo pil, sem dehidriral,zato sem moral malo po 16. KT ( Andrevlje - okoli 65 km ) občutno zmanjšati tempo.Tako sta mi Dragan in Žikica ušla naprej in nadaljevati sem moral sam.Vidno utrujen sem počasi nabiral km.Malo pred 20. KT so me ujeli Srečko,Marjeta in Andrej in od tu naprej smo potem skupaj nadaljevali vse do cilja,ki smo ga dosegli  po 3.uri zjutraj.Ker sem bil zelo utrujen sem komaj čakal,da se uležem k počitku.Ko sem si namestil šotor sem se slekel,ulegel in sem že zaspal.Nisem se mogel spraviti niti v spalno vrečo,tako sem zaspal samo v spodnjih hlačah na spalni vreči, pri odprtem šotoru.Okoli sedme ure smo bili že budni.Ko smo se najedli smo pospravili stvari in se odpravili domov.
 Kasneje sem izvedel,da je bil Dragan drugi, Žikica pa tretji.Obema čestitam za lepi uvrstitvi.Marjeta,pa je bila najboljša v ženski konkurenci.Tudi njej iskrene čestitke.Obenem,pa bi se zahvalil Marjeti,Srečku in Andreju  za prijetno druženje.


                                     Marjeta,Srečko,Miro pred startom

                                     Prvi km po Fruški Gori

                     Miro,Dragan ĆiriĆ na KT  15  - Letenka

1 komentar: