petek, 18. maj 2012

48 h Ultramarathon Balatonfüred ( 11./13.05.2012 - poročilo )


Z ženo Zdenko sem odšel na to tekmo z enim samim ciljem,da popravim lansko razočaranje in da naredim okoli 300 km.Obenem,pa ta tek posvetim tragično preminuli hčerki Lari,ker bo v ponedeljek, 14.05.2012 ,druga obletnica njene smrti.
     Čez zimo sem pridno treniral in nabiral km.Večkrat sem imel v mislih ta tek.Študiral sem,kje sem ga lani polomil,da se mi ni poklopilo kot bi si želel.Ker mi ni dalo miru sem si naredil strategijo,koliko km moram doseči v določenih urah.Računal sem tudi na bolj ugodne tekaške pogoje.Napočil je dan »D« in z ženo Zdenko sva se odpravila na pot.
     V četrtek, 10.05.2012 sva okoli 14.ure krenila in po dveh urah in pol vožnje sva prispela v kamp,kjer se bo odvijal 48 urni Ultramaraton.Po namestitvi v bungalov sva šla na večerjo,ki pa je bila ista kot lani,široki rezanci z kislo smetano.Ker se nisem dovolj najedel,sem moral lakoto potešiti še v bungalovu.Zvečer sva se odpravila na sprehod po Balatonfüredu.Okoli 22.ure,pa sva legla k počitku.V petkovo jutro se prebudiva okoli 7.ure in zunaj sonce že močno greje.Vedel sem,da bo danes peklenski dan,glede vročine.Po zajtrku v miru spijeva kavo.Potem sem si šel pripravit vse stvari,ki bi jih rabil za tekmo.Zaradi lepše preglednosti sem si jih zložil na posteljo.
Nekaj po deseti uri sva dobila v bungalov dva sostanovalca ( madžara  - oče in sin ).Predstavil se je kot  Sarosi Gyula.Šele kasneje sem ugotovil,da bo to moj tekmec,s katerim se bova borila za drugo mesto.Ob 11.uri sem se oblekel v tekaško opremo in šel dvignit startno številko in čip.Start teka se je počasi bližal in postajal sem vse bolj nervozen.Ob 12.uri opoldne smo startali.Nisem se dal zmesti,zato sem tekel svoj tempo.V glavo sem si zabil,da moram zaradi vročine,čim več piti,da ne bi dehidriral.Prvih par ur je hitro minilo in kilometri so se kar nabirali.Komaj sem čakal,da bo sonce zašlo.Okrepčevalnica je bila dobro založena.Ob 21.uri se je že zmračilo,zato sem si vezel krajšo pavzo,da sem se lahko stuširal,preden sem se preoblekel in preobul,nato pa nadaljeval s tekom.Večinoma sem tekel skupaj z sostanovalcem Gyulo.Žena Zdenka,me je vedno spraševala,če imam kakšne želje.Noč je hitro minila in že se je začelo daniti.Posijalo je tudi sonce.Vedel sem,da nas bo danes zopet spremljala peklenska vročina.V 24.urah mi je uspelo narediti 162,9 km.Počasi se mi je začela hrana in pijača upirati.Pil sem čedalje manj.Zato sem poskusil s tekočim sadnim jogurtom in ugotovil,da mi zelo paše.Ker ga je kmalu zmanjlalo,je Zdenka skočila v trgovino po nove.To me je potem rešilo,da nisem dehidriral.Čez dan mi je madžar Gyula malo ušel,saj je naredil za okoli 10 km prednosti.Vedel sem,da imam še možnosti za drugo mesto.Proti večeru so nam obetali  močno nevihto z vetrom in da bo tekma lahko za določen čas prekinjena,kar pa se ni zgodilo.Okoli 19.ure sem naredil  200 km.Ob 21.uri sem se šel stuširat,preoblečt,preobut in najest,nato pa sem nadaljeval.Kilometri so se kar nabirali.Večkrat sem pomislil na prijatelje TF ,ki me spremljajo preko interneta,ki mi dajajo podporo in dodatno energijo, za kar sem vsem zelo hvaležen.Spomnil sem se tudi na mojega angela varuha,ki je vedno ob meni in me spremlja vsepovsod in ga zelo pogrešam.Večkrat se vprašam » Zakaj ? »,pa ne dobim odgovora.
     Okoli 01.ure,pa je začelo močno deževati in pihal je zelo močan veter,tako da se skoraj ni dalo teči.Nekaj časa sem še vztrajal,potem pa sem videl,da nima smisla,saj so laufali samo še trije tekači.
Naredil sem okoli 231 km in šel za dve uri počivat,da nevihta malo pojenja.Ob 03.uri  me je Zdenka zbudila,pogledal sem skozi okno in videl,da se je veter pomiril in dež skoraj prenehal.Hitro sem se oblekel in šel laufat.Tempo sem malo dvignil,ker sem hotel nadoknaditi izgubljeni čas.Tako sem v treh urah in pol naredil 30 km ( 260 km ) in naenkrat je bila ura 06.zjutraj.Počutil sem se enkratno.Najhitrejši krog sem imel  4:30 .Gyuli sem se prebližal na  2,7 km in mu močno dihal za ovratnik.Čas je hitro mineval in  naenkrat je bilo vsega konec.Malo mi je zmanjkalo,da bi dosegel znamko 300 km.Vendar tudi s 297,501 km sem zelo zadovoljen in obenem sem dosegel nov rekord : 48H NR, 48H NR – age ( 45 – 49 ) in tretje mesto absolutno.Na podelitev,ki bi bila ob 17.uri nisva čakala,ker bi bila potem pozna (glede trajekta,teme),zato sva takoj po tekmi spakirala stvari in se odpravila domov.Med vožnjo sva se morala tudi malo ustaviti,da ne bi zaradi utrujenosti zapeljal s ceste.Po 17.uri sva srečno prispela domov.Organizator mi je obljubil,da mi bo vse kar mi pripada, poslal po pošti.
      Vsem najlepša hvala za podporo in čestitke.Ogromno ste mi pomagali in mi vlivali dodatno energijo,ko sem jo najbolj potreboval.Res ste enkratni.Posebej se moram zahvaliti Zinki za sprotno poročanje in seveda ženi Zdenki,ki je zame skrbela kot za malega otroka,tako da mi ni nič manjkalo.Brez vaše pomoči bi mi težko uspelo doseči željeni cilj,zato vsem skupaj še enkrat iz srca najlepša hvala.





4 komentarji: