sobota, 25. julij 2015

12 hour run Slovenian ( 04.07.2015 - poročilo )

Z ženo Zdenko sva v petek zvečer prispela v Trboje. Na obrežju čolnarne nas je čakala večerja. Kljub lepemu vremenu, nas je presenetil dež, ki je padal kratek čas. Po večerji je sledila predstavitev tekačev. Po končani predstavitvi sva šla v Kulturni dom, kjer sva prespala. Ker so bila skupna ležišča, spanec ni bil najboljši. Noč je kar hitro minila. Ob peti uri zjutraj sva vstala in šla na zajtrk v sosednjo gostilno. Pripravili so obilen zajtrk. Pojedel sem par hrenovk, malo pečenih jajc, jogurt ter spil skodelico kave.

Ko sem se oblekel v tekaško opremo, se počasi odpraviva na start, kjer srečava veliko znanih obrazov. Obetal se je izredno vroč dan. Sonce je počasi že pripekalo. Zavedal sem se, da bo peklensko. Krog je dolg 5,55 km, ravninski ter poteka skoraj v celoti po soncu. Organizator je postavil tri okrepčevalnice, kjer so bila tudi vedra z hladno vodo za osvežitev.



                                             Zmago in Miro pred startom


                                                     In začelo se je  ...


                                             Oče in sin Jerič  ter  Miro

Ob 7. uri zjutraj smo startali. Nekateri so začeli zelo hitro. Sam sem začel v bolj počasnem tempu. Vsake toliko časa sem tekel v družbi drugih tekačev. Kaj kmalu je postalo vroče, zato sem moral dosti piti ter se hladiti na okrepčevalnicah. Imel sem tudi trebušne težave, ki pa so hitro minile. Žena Zdenka mi je pridno stregla, tako da sem dobil, kar sem si zaželel. Prostovoljci so bili zelo ustrežljivi, saj so mi vedno priskočili na pomoč, kadar sem potreboval osvežitev. Pohvaliti moram tudi navijače, ki so nas glasno spodbujali.


                           
                                          Miro težko premaguje vročino
                              
Prvih 6 ur sem še nekako prebrodil, nato pa se je začelo. Peklenska vročina je naredila svoje. Motivacija je padla, razmišljal sem o odstopu. Tempo je bil čedalje bolj počasnejši. Zadnje tri ure sem bolj prehodil kot tekel. Uspelo mi je preteči  85,56 km . Glede na peklensko vročino ter slabšo pripravljenost sem z rezultatom lahko zadovoljen.

Zahvala organizatorju, ki se je zelo izkazal. Posebej se moram zahvaliti Petri Čermelj na glavni okrepčevalnici, ki mi je pomagala pri ohlajanju pregretega telesa.



Ni komentarjev:

Objavite komentar