četrtek, 14. maj 2015

5.obletnica Larine smrti


                                   Pet let je že,
                                   odkar za vedno poslovila si se.
                                   Vem, da tam gori ti je lepo,
                                    a jaz pogrešam te zelo, zelo.


                                                      *****

                                     V mislih in dejanjih si mi povsod,
                                     spremljaš me,
                                     pomagaš mi iti naprej,
                                     kažeš mi pot brez mej,
                                     kjerkoli ustavim se,
                                     zaprem oči,
                                     pa spet vidim te,
                                     vendar v tem svetu,
                                     zelo pogrešam te. 


                                                      *****

                                     Hodil sem po sončnih tratah,
                                     vprašal ptičke, kje si ti ?
                                     Pa so mi zažvrgolele
                                     in so rekle, da te ni.
                                     Upam, da v naslednjem življenju
                                     spet srečava se.



                                   Angel moj, počivaj v miru !


Ni komentarjev:

Objavite komentar