torek, 12. maj 2015

Trening z Zvonetom Mezgo - 05.maj 2015

Ker sem bil še na dopustu sem lahko zjutraj hitro vstal ter odlaufal 20 km. Tempo je bil bolj počasen. Popoldne, ko je žena prišla iz službe, mi je omenila, da bi šla z Zvonetom in Irmo na Pohorje. Najprej nisem bil najbolj zagret, a sem se vseeno odločil, da bom šel. Zmenili smo se za 18.uro.

V športni opremi sva se z avtom odpeljala do spodnje vzpenjače. Vreme je bilo oblačno, pihal je rahel veter. Po dogovoru sva se midva z Zvonetom odločila, da bova probala odlaufati do Bellvija, brez počitka in hoje. To idejo sem imel že večkrat v glavi. Spomnim se nekega dneva, ko sem bil na Pohorju ter sem sedel za mizo pri okrepčevalnici  Luka. Opazil sem tekača, ki je v počasnem tempu tekel proti Bellviju. Mislil sem si, kdaj bo meni uspelo preteči od spodnje vzpenjače do Bellvija, da skozi tečem, seveda v počasnem tempu. Boljši polovici, pa sta se odločili, da kreneta do Adrenalinskega parka.



                          Miro na eni izmed tekem " Peš na Pohorje "

Krenila sva po Čopki. V začetku so bile noge še malo trde, ker se nisva nič ogrela.Toda kasneje je steklo kot po maslu. Naenkrat sva bila mimo Adrenalinskega parka ter se napotila proti okrepčevalnici Luka. Tu se klanec kar močno dvigne. Zaenkrat mi je šlo brez problema. Ko sva prišla mimo Lukeja se klanec malo zravna, nato pa se zopet močno dvigne. Ker ni bilo kolesarjev sva proti Bellviju tekla po kolesarski stezi, ki je kar lepo razgibana. Za pot sva potrebovala okoli 52 min. Nato, pa sva takoj obrnila in krenila po isti poti nazaj. Vesel sem bil, da mi je uspelo uresničiti željo, na katero sem dolgo čakal.

Zahvaliti se moram Zvonetu za dober trening ter prijetno družbo. Na koncu nas je še počastil s sladoledom, ki se je zelo prilegel.


Ni komentarjev:

Objavite komentar