petek, 20. april 2012

10.Bistriški tek ( 15.04.2012 - poročilo )

Po včerajšnem teku v Rušah,pa sem danes že bil v Slovenski Bistrici,kjer me čakal tek na 9,2 km.Vreme je podobno kot včeraj v Rušah.Danes se je zbralo veliko tekačic in tekačev,saj tek šteje za Štajerski,Koroški pokal.Srečal sem veliko znanih obrazov.To bo zaenkrat moj zadnji krajši tek,saj zatem sledijo ultra teki ( 8 urni Formaraton,Fruška gora 112 km,48 urni Balatonfüred itd.).
   Teče se po ulicah Slov.Bistrice,trije krogi ( en krog 3,07km ).Štart teka je bil ob 11.uri.Plan mi je bil,da pretečem razdaljo pod 40 min.Prvi krog sem začel bolj z rezervo,nato pa sem pospeševal,zato sem jih do cilja še kar nekaj prehitel.Tako sem razdaljo 9,2 km pretekel v času 38,23 min,kar je 4,10 min/km.Zame odličen rezultat.


                                                Miro na polno proti cilju

Ni komentarjev:

Objavite komentar