petek, 13. april 2012

1.Velikonočni Selmar tek ( 09.04.2012 - poročilo )

Na Velikonočni ponedeljek se je v Mariboru odvijal 1.Velikonočni Selmar tek.Zbralo se je več kot tristo tekačic in tekačev.Teklo se je z Mariborskega otoka čez most,proti hidroelektrarni,nato do Studenške brvi na Lentu,mimo Mariborskega vodovoda,nazaj proti Mariborskemu otoku.Dolžina proge naj bi bila 7 km.
  Za ta tek sem se odločil zato,da mi bo služil kot dober trening za hitrost.Pogoji za tek so bili idealni.Ob 11.uri je bil štart.Takoj po samem štartu velika gužva,ozko in takoj ovinek,tako da se ni dalo prehitevat,nato pa še velike luže,tako da sem na samem štartu zelo veliko izgubil.V pravi ritem sem prišel šele pri hidroelektrarni,kjer je bilo zelo široko in se je dalo prehitevat.Tu se najprej prehitel brata Zupančič,malo kasneje,pa tudi Bernardo.Nato sem se podal v lov za Brankom Gornjakom,ki je bil približno 100 m pred mano.Ujel in prehitel sem ga malo pred Koblarjevim zalivom.Tekla sva en za drugim,tako da je v cilj pritekel takoj za mano.S časom 28,07 min sem bil več kot zadovoljen.Garmin mi je nameril 6,8 km,tako da je bila proga za 200 m krajša.Tempo,pa je bil tam nekje okoli 4,08 min/km.

                                        Prečkanje mostu takoj po štartu

                                       Miro , Branko ,Tina , en za drugim v cilj

Ni komentarjev:

Objavite komentar