četrtek, 2. maj 2019

Šentiljska pot - sedemnajstič ( 01.05.2019 )

Ponoči je padal dež, ki je proti jutru prenehal. Vedel sem, kaj me čaka. Na Šentiljsko pot sem krenil ob 05:58 uri. Kaj kmalu, ko sem prišel v gozd, sem zagledal močerada, ki je bila največkrat vidna žival. Tekal sem z veliko mero previdnosti, saj je bil teren moker in spolzek. Copate sem imel večkrat premočene, zaradi mokre trave.


                                      Danes največkrat vidna žival

                                             
                                            Praznik dela 1. maj
                                                   




                                                 

Ob 14:05 uri sem končal Šentiljsko pot, v času  8 ur in 07 min.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             05:58

  2. Gradišče - Novine                                    06:20
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:25

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            07:57

  5. Kmetija Zver - Trate                                 08:40

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:25

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    09:48

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:39
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:36

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              12:14

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:34

12. Brloga                                                       13:21

13. Gostilna Belna                                          14:05


Ni komentarjev:

Objavite komentar