sobota, 27. april 2019

5. Mali maraton - Markoton ( 27.04.2019 )

Včeraj Šentiljska pot, danes pa nova preizkušnja polmaraton v Bukovcih.


5. Markovski mali maraton "Markoton" je tudi letos potekal na dela prost dan, v Športnem parku v Bukovcih. Teklo se je na treh razdaljah in sicer na 5,5 km, na 10 km progi, ki je štela tudi za točkovanje v Štajersko - Koroškem pokalu ter na 21 km progi, ki zaokroži tek po mejah občine Markovci.

Na tek 21 km sem se prijavil, ker v predprijavi ni štartnine. V mislih sem imel en dober trening. Ko zjutraj vstanem in pogledam skozi okno, oblačno vreme, napovedan je bil dež. Premišljujem, kako se obleči. Z avtom se odpeljem v Maribor, kjer poberem Zmagota ter se odpeljeva v Bukovce. Srečam, kar nekaj znanih obrazov. Dvignem štartno številko z čipom ter čakam na štart, ki je bil ob 10. uri. Sproščen, brez kakršnjih pričakovanj, saj sem včeraj opravil s Šentiljsko potjo, začnem z tekom. Tempo je bil malo pod 5,00 min/km. Občutek za tek je bil dober, nisem imel nobenih problemov. Po 10 km sem malo pospešil, da sem ujel skupino tekačev, ki so bili pred menoj. Dokaj hitro sem jih pustil za seboj ter sam nadaljeval do cilja. V cilj sem pritekel v času 1:45:56, povprečni tempo je bil 5,02 min/km. Z rezultatom sem bil več kot zadovoljen.


                                     
                                     Po tekmi je posijalo tudi sonce

Ni komentarjev:

Objavite komentar