torek, 2. april 2019

Šentiljska pot - trinajstič ( 01.04.2019 )

Po nedeljskem nočnem šihtu sem se zopet odpravil na Šentiljsko pot. Pozna se premik ure na poletni čas, saj je sedaj zjutraj bolj dolgo tema. Tako sem krenil ob 06:30 uri na pot. Sonce je začelo vzhajati. Obetal se je lep in topel sončen dan. Med tekom po gozdnih poteh sem lahko spremljal jutranjo žvrgolenje ptic, tu pa tam preplašil kakšno srno. V kraju Kaniža me je domačin povabil na kozarček domačega vina, ki se mi je dobro prilegel. Spregovorila sva par besed, nato pa sem nadaljeval svojo pot.









Vse se je končalo ob 14:28 uri, ko sem prispel do gostilne Belna, v času 7ur in 58 min.

V dveh mesecih mi je uspelo 10x končati Šentiljsko pot - skupno 13x.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:30

  2. Gradišče - Novine                                    06:52
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:57

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:25

  5. Kmetija Zver - Trate                                 09:08

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:54

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    10:17

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           11:08
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            12:08

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              12:43

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         13:08

12. Brloga                                                       13:49

13. Gostilna Belna                                          14:28


Ni komentarjev:

Objavite komentar