torek, 21. maj 2019

Šentiljska pot - dvajsetič ( 20.05.2019 )

Minilo je deset dni, odkar sem se nazadnje podal na Šentiljsko pot. Slabo vreme in skoraj vsaki dan dež, mi je preprečilo, da bi se prej podal na pot. Tudi za danes so bile napovedane padavine v popoldanskem času. Nekje do Zg.Velke - Marija Snežna, to je malo manj kot polovica poti, mi je šlo kar dobro. Potem, pa mi je začelo zmanjkovati energije, v nogah ni bilo "dinamita". Na momente sem občutil rahle krče na desni nogi, zato sem moral tempo upočasniti. Danes ni bil moj dan.







Ob 13:50 uri sem zaključil Šentiljsko pot, čas 8 ur in 20 min.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             05:30

  2. Gradišče - Novine                                    05:51
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        06:57

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            07:26

  5. Kmetija Zver - Trate                                 08:10

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         08:56

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    09:20

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:11
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:12

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              11:52

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:12

12. Brloga                                                       12:59

13. Gostilna Belna                                          13:50



Ni komentarjev:

Objavite komentar