sobota, 2. marec 2019

Šentiljska pot - sedmič ( 27.02.2019 )

Tokrat sem se po treh dneh, ko sem opravil z Šentiljsko potjo, zopet podal na pot. Počutje in noge so bile v najlepšem redu. Dan je zmeraj daljši, zato sem sedaj štartal ob 06:20 uri. Vreme je bilo suho, vetrovno, pokazalo se je tudi sonce.



                                              Gradišče - Novine


                                                   Marija Snežna


                                                   Mrzli studenec


                                                         Brloga

                     
                                              Trdo prigarano pivo

Ko sem začutil, da lahko še izboljšam svoj najboljši čas, sem še bolj pospešil. Tako sem se ob 13:34 uri znašel pred gostilno Belna ter opravil s Šentiljsko potjo v 7 urah in 14 min.


 Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:20

  2. Gradišče - Novine                                    06:40
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:41

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:08

  5. Kmetija Zver - Trate                                 08:49

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:28

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    09:49

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:32
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:25

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              11:57

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:14

12. Brloga                                                       12:53

13. Gostilna Belna                                          13:34



Ni komentarjev:

Objavite komentar