ponedeljek, 18. marec 2019

4 urni tek - Lenart ( 17.03.2019 )

Včeraj Šentiljska pot, danes pa iztek na 4 urnem teku v Lenartu. Če povem po pravici, ga nisem imel v planu. Poklical me je Zmago Horvat, ki je rabil prevoz in bi rad naredil še en daljši trening pred Supermaratonom Zagreb - Čazma. Na hitro sem se odločil, da ni problema, da se lahko zmeniva.

Ob 8:00 uri sva se odpeljala na hipodrom Polena, ki je v Lenartu. Ker sva bila malo zgodnja, sva šla na jutranjo kavo. Okoli 9:00 ure so se začeli zbirati tekači. Sledila je prijava ter dvig startne številke. Bilo je opaziti kar nekaj znanih obrazov.



                                               Start 4 urnega teka

Start je bil točno ob 10:00 uri. Novost je bila, da se krogi niso več šteli. Moral si imeti športno uro, ki ti je beležila pretečeno razdaljo. Začel sem v svojem tempu, okoli 5:45 min/km. Nekih planov, koliko preteči nisem imel. Odklopil sem, da sem na tekmi ter se prepustil občutku, da sem na treningu. Vsako uro sem vzel gel ter veliko pil, saj je začelo čedalje bolj pihati, kar ti je še bolj izsušilo usta. Sonce, pa je kljub vetru, pripekalo. Štiri ure so hitro minile in uspelo mi je preteči 40,65 km. Z razdaljo sem bil več kot zadovoljen, saj sem včeraj opravil Šentiljsko pot. Tako je bil vikend kar naporen, glede teka.





                                             
                                            Utrinki z 4 urnega teka

Forma se mi po poškodbi počasi vrača. Ta tek je bil lep preizkus, koliko lahko vzdržim. Posebej se moram zahvaliti organizatorju za lep sprejem ter upam, da se drugo leto zopet vidimo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar