ponedeljek, 18. marec 2019

Šentiljska pot - desetič ( 16.03.2019 )


Šentiljska planinska pot


                       
                                            Kontrolne točke - žigi


Teden
je naokoli in zopet sem se podal na Šentiljsko pot. Tokrat sedmič v dobrem mesecu dni ter skupno desetič. Sprva je kazalo, da bom imel družbo, a se je kasneje izkazalo, da bom moral kreniti v solo varianti. Ob 06:10 uri sem se podal na pot. Vreme oblačno, pihal je rahel veter

                                            Dazer II  - odganjalec psov

S seboj sem vzel napravo za odganjanje psov Dazer II, ki sem jo naročil preko spleta. Zanimalo me je, če stvar deluje. Kaj hitro sem imel priliko, da stvar izprobam. Lahko rečem, da stvar deluje. Psi, ki so lajali in se zaganjali vame, so se ob delovanju naprave umirili. Na sami poti ni bilo kakih posebnosti, omeniti moram le, da je bila pot brez blata, suha.







V enakomernem tempu sem ob 13:54 uri končal Šentiljsko pot. Potreboval sem 7 ur in 44 min.


 Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             06:10

  2. Gradišče - Novine                                    06:31
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        07:32

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            08:00

  5. Kmetija Zver - Trate                                 08:39

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         09:21

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    09:42

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           10:30
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            11:27

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              12:03

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         12:24

12. Brloga                                                       13:09

13. Gostilna Belna                                          13:54


Ni komentarjev:

Objavite komentar