četrtek, 14. april 2016

Supermaraton Zagreb - Čazma ( 03.04.2016 - poročilo )

Letos sem se že osmič udeležil Supermaratona Zagreb - Čazma, ki je dolg  61,35 km. Skupaj z Zmagom ter Sandijem smo odpotovali v Zagreb. Po prijavi in dvigu startne številke je sledila priprava za tek. Ker je bilo napovedano lepo vreme, sem se temu primerno oblekel.


                                           Malo pred startom

Ob 8.uri se je z strelom iz štartne pištole začel supermaraton. Čeprav nisem imel občutka, da tečem dokaj hitro, je bil tempo okoli  5 min/km. Ker sem se dobro počutil, nisem hotel zmanjšati tempa. Kmalu se mi je pridružil Igor Stegel.


                                          Miro na  10 km

Na 10 km  sem imel čas 48 min. Kar nekaj časa sva tekla skupaj. Sonce je pripekalo, vendar ni bil občutek, da je vroče, ker je pihal rahel veter. Na 20 km sem imel čas  1:40:00 , kar sem bil zelo zadovoljen. Počasi sem se bližal polovici supermaratona. Na 30 km sem imel čas  2:35:00.  Počutje je bilo zadovoljivo. Kaj kmalu je veter izginil in začelo je postajati zelo vroče. Tempo je začel padati. Maratonsko razdaljo sem pretekel v času 3:40:00. Začeli so se pojavljati krči, zato sem moral tempo zelo zmanjšati. Tekači se me začeli prehitevati eden za drugim. V cilj sem prišel v času  5:55:58. Tudi po teku sem imel kar nekaj težav s krči.

S prvim delom supermaratona sem bil zelo zadovoljen, saj sem presenetil samega sebe. Kot sem kasneje izvedel, je imelo v drugem delu supermaratona, kar nekaj tekačev težave.


Ni komentarjev:

Objavite komentar