četrtek, 14. april 2016

4 urni tek Lenart 2016 ( 13.03.2016 - poročilo )

Tudi letos sem se udeležil 4 urnega teka, ki je potekal na hipodromu v Lenartu. Čeprav sem bil v dvomih, da se teka udeležim, saj je celo noč deževalo ter je bil napovedan dež. Najbolj me je zanimalo, kako bo kaj z mojo poškodbo ter kakšna je trenutno moja pripravljenost. Zbralo se je kar precej tekačev.


                                           Start  4.urnega teka


                                        Spremljalo nas je hladno vreme


                                             Miro v svojem tempu

Ob 10.uri smo štartali. Manjša skupina tekačev je hitro potegnila naprej. Najprej sem nekaj časa sledil skupini, toda hitro sem ugotovil, da je tempo zame prehiter, zato sem upočasnil. Tekel sem svoj tempo, ki mi je odgovarjal. Tu pa tam sem občutil poškodbo Ahilove tetive. Čas mi je hitro mineval, kilometri so se nabirali. Naenkrat so minile štiri ure in s tekom sem zaključil.



                                Hipodrom v Lenartu - dolg  1080m

Uspelo mi je preteči 40 krogov ali  43,2 km, kar je  2 kroga manj kot lani.


Ni komentarjev:

Objavite komentar