sreda, 11. maj 2016

Sarvar 6 /12 /24 urni tek ( 23.04.2016 - poročilo )

Ker sem lani pogorel na 24 urni preizkušnji, sem se odločil, da se letos preizkusim na 12 urni. Tako sva z ženo Zdenko, že v petek, proti večeru odpotovala v Sarvar. Po približno treh urah vožnje sva prispela. Apartma sva imela isti kot lani. Takoj po nastanitvi sva šla dvignit startno številko.


                                        Miro  -  v ozadju čudovit grad


                                                          Ogrevanje


Sobotno jutro nas je pričakalo oblačno, napovedan je bil dež ter nizke temperature. Zato sem upal, da letos ne bom imel težav z vročino kot lani. Malo pred deseto uro dopoldan, sem se podal na start. Ob 10.uri smo začeli s tekom.



                                             Malo pred startom
          
Prva ura mi je hitro minila, pretekel sem okoli 12 km. Občutek je bil dober. Slabo vreme se je počasi poslovilo, posijalo je sonce. Držal sem tempo okoli 6 min/km. Po treh urah mi je uspelo preteči malo čez 30 km. Ker je postajalo vroče, sem se preoblekel. Nato, pa so se začele težave. Poškodba Ahilove tetive ter vročina sta naredili svoje. Nisem imel več prave motivacije, tempo je občutno padel. Zato sem po šestih urah zaključil s tekom. Pretekel sem 49.480 km.

Spoznal sem, da trenutno nisem sposoben za kakšne ultra podvige. Forma ni tista, ki bi si jo želel, glava ni na mestu. Poleg tega, pa še težava s Ahilovo tetivo. Zato sem odpovedal udeležbo na letovšnjem UltraBalatonu. Mislim, da sem se pravilno odločil. Želja je bila velika, vendar nima smisla riniti z "glavo skozi zid".



Ni komentarjev:

Objavite komentar