torek, 21. oktober 2014

30. Ultramaraton Celje - Log.dolina ( 06.09.2014 - poročilo )

Po uspešnem nastopu na Ultra Trailu du Mont Blanc, ki je bil pred parimi dnevi, me je že čakala nova preizkušnja Ultramaraton Celje – Log.dolina 73 km ( tokrat že deveti v moji devetletni tekaški karieri ). Čeprav so noge še težke in se nisem še povsem regeneriral sem se odločil, da te ultra ne izpustim, saj je to bil moj prvi tek daljši od maratona ( 42,195 km ). To je bil začetek moje ultre tekaške kariere, kjer sem prvič okusil na lastni koži, kaj vse te spremlja na takšnji preizkušnji. Glava in noge morajo biti na »mestu«, premagati moraš vrsto dejavnikov, ki vplivajo na ultra teke.

 V soboto sem se v zgodnjih jutranjih urah z avtom odpeljal v Celje, kjer je bil štart ultramaratona. Kot na vsaki tekaški prireditvi sem tudi tukaj srečal veliko znanih obrazov. Po dvigu štartne številke sem se preoblekel v tekaško opremo ter oddal prtljago, ki jo potem peljejo na cilj. Ob 6.uri smo štartali. Vreme je bilo idealno za tek , saj je bilo oblačno, občasno pa je tudi deževalo. Cilj mi je bil uspešno končati ultramaraton, čas pa sploh ni bil pomemben.



                                        V družbi z Dragom Selinškom

Kilometri so hitro minevali in že sem se znašel v Mozirju ( 33 km ). Tu so se začeli občutki utrujenosti, težkih nog. Tempo je vidno padal, s katerim pa se nisem obremnjeval. Srečal sem Zlatka Kersnika, s katerim sva nato skupaj tekla do cilja.


                                            Zlatko, Miro - vidno utrujen


                                                  Počasi proti cilju

Ker je bil tempo počasen sva se veliko pogovarjala in tako nama je čas hitro minil. V cilj sva prišla v času 8:12:40, kar zame ni niti slabi čas, če pomislim, kaj mi je uspelo pred parimi dnevi. Nato je sledilo tuširanje, ki je zelo prijalo ter topli obrok, s katerim sem nadomestil porabljene kalorije.


Ni komentarjev:

Objavite komentar