torek, 28. oktober 2014

13. Ultramaraton Zagreb - Vukovar 344,1 km ( 14./18.10 2014 - poročilo )

Po težavah na Valamar trailu sem začel razmišljati, da se ne bi udeležil Ultramaratona Zagreb - Vukovar, čeprav sem bil že prijavljen. Imel sem občutek, da je moje telo preveč iztrošeno in da bo to zame prevelik napor. Trdno sem se odločil, da ne grem ter se raje dobro spočijem, saj me kmalu čaka vloga "zajčka - 3:45" na Ljubljanskem maratonu. Toda, srce in glava je hotelo drugače.

V torek zjutraj, na dan ultramaratona sva se z Borisom odpravila na pot. Dokaj hitro sva prispela v Zagreb ( Kustošija ). Po dvigu štartne številke sva se preoblekla v tekaško opremo. Na ultramaraton se je prijavilo 11 tekmovalcev, od tega štirje slovenci.


                           
                                           Skupinska fotka pred štartom

                                         
                                        Boris, Miro, Zmago, Zdravko
                                        Aničić, Kopecky, Krešo, Štrbac


1. ETAPA :    Zagreb - Ivanić grad     50,6 km

Okoli 10:30 ure smo štartali. Po mestu smo tekli v strnjeni koloni. Šele nekje na 15 km (Sesvete ) smo se razkropili. Prvi  je pobegnil Boris, jaz pa takoj za njim. Probal sem z isto taktiko kot lani, da sem na začetku hitro začel, potem pa kak bo. Nekje na 25 km me je prehitel Elvir. Tretje mesto sem držal nekje do 45 km, ko me je prehitel Krešo. Zadnjih 5 km me je že počasi pobiralo, tempo je počasi padal. V cilj sem prišel v času  5:03:09  kot četrti uvrščeni. Odstopil eden tekmovalec.          

 
                                         
                                                Zdravko, Miro, Zmago


                                                         Osvežitev


                                              Miro osamljen proti cilju                                                                                                          

2. ETAPA :   Ivanić grad - Novska    72 km

Ko sem zjutraj vstal sem videl, da zunaj močno dežuje, obenem pa še močno piha. Premišljeval sem, kako naj se oblečem. Po zajtrku so nas odpeljali na štart. Napovedane so bile celodnevne padavine. Ob 9. uri smo krenili. Tokrat sem za spremembo začel zelo počasi. Tekel sem z Zmagom. Malo pred 15. km sem občutil, da se mi je premočena bombažna majica prilepila na telo. Postalo mi je hladno, začel sem se tresti. Odločil sem se, da bom na 15 km končal, ker nima smisla ogrožati zdravja. Čeprav mi je bilo hudo da sem odstopil, sem bil mišljenja, da sem se pravilno odločil. Čimprej sem se preoblekel. Rabil sem veliko časa, da sem se ogrel. Potem sem pot nadaljeval z kombijem. Tekači so se mi smilili, da so morali teči v tako težkih pogojih. Močan dež in veter jih je spremljal do konca etape. Poleg mene je odstopil tudi Kopecky na 30 km.



                                              Zmago, v ozadju Miro


 3. ETAPA :   Novska - Slavonski Brod    90,5 km

To etapo je v konkurenci nadaljevalo 8 tekačev. Tokrat je bilo vreme dosti boljše kot prejšni dan, saj se je obetalo sonce. Ker sem štartal izven konkurence, sem imel v planu odteči  40 km, tako da naredim en daljši trening. Sonce je začelo počasi pripekati. V štirih urah in pol sem odtekel 40 km in končal. Na tej etapi je odstopil Ivo Aničić. Tako jih je ostalo v konkurenci še 7 tekačev.



                                           Okrepčevalnica na 15 km

                           
                                                     Miro v Okučanih


                                           Miro končal na 40 km


                                 Miro pomaga Borisu na okrepčevalnici


4. ETAPA :   Slavonski Brod - Osijek    84 km

In že je bila pred tekači ena izmed najtežijh etap, kjer so dolge ravnine in gost promet ( kamioni ). Tudi tokrat nas je pričakal lep sončen dan. V planu sem imel odteči 45 km, kar mi je po petih urah tudi uspelo. Na tej etapi sta odstopila Mirko Ervačić in Duško Štrbac. V konkurenci je ostalo še 5 tekačev.


                                             Malo pred štartom


                                        Skozi mesto v strnjeni koloni


                                         Miro dobro razpoložen


 5. ETAPA :   Osijek - Vukovar ( Ovčara )    47 km

Ponoči sem dosti premišljeval o tej etapi. Imam medalje od vseh štirih etap, manjka pa mi prav zadnja. To etapo je zelo težko priti med prve tri, ker nastopijo tudi domači tekači, ki so spočiti. Trebalo bo teči etapo pod  4 ure in 30 min. Ko smo krenili iz Osijeka smo tekli v strnjeni koloni. Noge sem imel še trde. Malo pred 10 km nam je pot preprečila policija, ker je bila ta cesta zaprta. Za nekaj časa smo se ustavili. Po pregovarjanju organizatorja in policije  smo potem lahko nadaljevali. Sodnik je dal ponoven štart. Takoj sem močno pospešil in si naredil veliko prednost. Bil je enkraten občutek, ko vodiš ter te spremlja policija.



 

                 
                                              Miro v spremstvu policije

 Kilometri so hitro minevali. Okoli 35 km me je prehitel domači tekač. Poskušal sem ga slediti. Naredil si za okoli 500 m prednosti in jo držal do konca. Sam sem se moral še dobro potruditi, saj mi je za ovratnik dihal Elvir. Ves srečen, da mi je uspelo zadržati 2. mesto in osvojiti tako željeno medaljo sem pritekel v cilj s časom  4:22:54 . Tako imam sedaj zbirko medalj kompletno. Že četrtič zapored  je bil zmagovalec v skupni razvrstitvi Boris Ivanovič.


                                             
                                                        Miro in Boris



                                       Medalja in priznanje za 2. mesto


                                    Še zadnja tako pričakovana medalja

                                   
                                         In zbirka je kompletna



Ni komentarjev:

Objavite komentar