nedelja, 6. oktober 2013

24 urni dobrodelni vzpon na Trikotno jaso ( 20./21.09.2013 - poročilo )

Rotary klub Maribor Grad je organiziral dobrodelni 24 urni vzpon na Trikotno jaso. Z dogodkom so želeli zbrati denar, ki bo otrokom iz socialno šibkih družin omogočil šolske malice, šolo v naravi, razne ekskurzije, kulturne dneve, katere si pogosto ne morejo privoščiti. Začetek dobrodelne prireditve se je začel v petek, 20.septembra 2013, ob 17. uri pri spodnji postaji Vzpenjače. Cilj vsakega udeleženca je bil, da je po svojih zmožnostih, peš ali s kolesom, čim večkrat premagal razdaljo od starta do cilja. Z udeležbo je vsak udeleženec s startnino, ki je znašala 10 EUR prispeval v dobrodelni fond.


                           Potek proge ( razdalja "gor-dol" okoli 3,15 km )

Ker sem bil ta dan prost delovnih obveznostih sem se odločil, da z udeležbo in plačano startnino podprem ta projekt. Obenem, pa po dolgem času zopet naredim en daljši vzdržljivostni trening, pred etapnim ultramaratonom Zagreb - Vukovar, ki znaša 344,1 km. Cilj mi je bil, da naredim čim več vzponov. Udeležba je bil bolj klavrna. Tega projekta se je udeležil tudi dober prijatelj Zvone Mezga. V začetku sem imel tempo kar dober, to je dva vzpona in spusta v eni uri. Čas je hitro mineval in kar naenkrat je prišla noč, ki je bila fantastična. Bila je polna luna, proga kot da bi bila razsvetljena, na spodnji postaji Vzpenjače, pa je odmevala disko muzika iz diskoteke, enkraten občutek. Ker sem dosti jedel in pil, nisem imel nobenih problemov, počutil pa sem se enkratno. Kar nekaj vzponov sem naredil skupaj z Zvonetom, ki mu je šlo tudi zelo dobro. Edini problem sem imel z kontrolnim lističem, ki mi je zaradi vlage skoraj razpadel. V soboto zjutraj se  nam je pridružilo še nekaj udeležencev. Kaj kmalu je bila ura dvanajst in po 19. urah sem moral končati, zaradi delovnih obveznostih. Uspelo mi je narediti 32 vzponov in spustov in sem bil z doseženim zelo zadovoljen. Žal mi je bilo, da nisem mogel ostati do konca. Pol ure pred koncem tega projekta sem se vrnil in naredil še zadnji vzpon. Zvone me je presenetil z lepo gesto. Malo pred ciljem me je počakal, da sva skupaj prišla v cilj in naredila enako število vzponov. Tako sva si delila prvo mesto z  33 vzponi, čeprav je zame zmagovalec  Zvone, saj bi lahko brez težav naredil še nekaj vzponov. Zato se ti zahvaljujem za družbo in lepo gesto.


                                                       Miro in Zvone


1 komentar: