nedelja, 29. september 2013

4.Eko maraton ( 15.09.2013 - poročilo )

To je bila moja druga udeležba na tem polmaratonu. Lani sem ga odtekel v času 1:32:06 . Pohvaliti moram organizacijo, ki je bila tudi tokrat  zelo dobra. Če povem po pravici, nekih apetitov po dobrem času nisem imel. Polmaraton sem mislil prelaufati v času  1:45:00 , skupaj s prijateljico Zinko. Vse, pa se je obrnilo drugače. Adrenalin je naredil svoje. Prvih 5 km sem tekel skupaj z Brankom Mikložičem in sva imela tempo okoli 4,10 min/km, nato pa je on malo pospešil. Vse skozi sem ga gledal v hrbet. Počutil sem se enkratno, držal sem svoj tempo okoli 4,15 min/km. Na 11 km sem imel čas 46,08 min. Dva km pred ciljem me je ujel "zajček" na  1:30:00 z manjšo skupino. Poskušal sem jim slediti, vendar sem malo zaostajal za njimi. Sto metrov pred ciljem, pa  "gas do daske"  in skok v cilj, točno v času  1:30:00, neto čas pa je bil  1:29:55 . Nepričakovano mi je po dolgem času uspelo 21 km teči  pod  1:30:00 . Več kot zadovoljen z dobrim rezultatom ter dobrim počutjem, ugotovim, da sem dosegel  3.mesto v svoji kategoriji, kar še pospeši moje veselje. Tak je to, ko človek najmanj pričakuje, pa se zgodi to.

                                 
                                                  ...  in začelo se je ...

                           
                                          ...   nadaljevalo s polno paro  ...

                                     
                                                ...  s skokom v cilj  ...

                         
                                             ...  do medalje v kategoriji  ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar