ponedeljek, 26. avgust 2013

10. Gorski tek na sv. Duh ( 25.08. 2013 - poročilo )

Zaradi raznih potepanj po drugih državah sem ta mesec bolj malo treniral. Prav tako, že več kot mesec dni nisem bil na nobeni tekaški tekmi, nazadnje 14. julija na Sljemenskem maratonu. Tako, da sem že malo pogrešal tekmovalni duh.
  Tik pred zdajci sem se odločil za 13,8 km gorski tek na sv. Duh. Doslej sem ga že dvakrat pretekel, tako da progo dobro poznam. Moj osebni rekord je 1:13:02. Vremenoslovci so napovedali deževen dan, kar pa se ni zgodilo.
  V nedeljo okoli 8. ure sem se z avtom odpeljal v Selnico ob Dravi, kjer je bil štart teka. Malo sem bil v dilemi, kako mi bo kaj šlo. Vreme je bilo oblačno, tako da so bili pogoji idealni za tek. Ob 9. uri je bil štart. Ponavadi sem od začetka hitro potegnil, toda tokrat sem se odločil, da začnem bolj počasi, kar se je nato izkazalo za pametno odločitev. Brez večjih problemov sem lahko premagoval klance, na spustih, pa kot se reče  " gas do daske ". Tako sem prišel v cilj v času  1:13:19 ter sem bil s tekom zelo zadovoljen, saj sem celo progo pretekel, ne da bi hodil. Malo mi je zmanjkalo, da bi izboljšal osebni rekord.


Ni komentarjev:

Objavite komentar