ponedeljek, 22. april 2013

8.urni dobrodelni tek Formaraton ( 20.04.2013 - poročilo )

Po enem tednu ( 100 milj Istre ) je že za mano peta izvedba 8.urnega dobrodelnega teka Formaratona.Tudi tokrat  je bila prisotna ekipa Tekaški forum - ultra, da še petič zapored ubrani prvo mesto v ekipnem tekmovanju.
  Kot že nekajkrat sem se tudi sedaj, po nočnem delu odpravil na tek.Malo pred deveto uro sem prispel v Tivoli.Zbrana je bila že vsa ekipa, ki se je počasi pripravljala na štart, ki je bil ob 9.uri.Po dvigu štartne številke sem se hitro preoblekel in sledilo je še fotografiranje pred začetkom teka.Ko je počila pištola se je začelo.

                           
                                          Še zadnje priprave pred tekom


                                          Ekipa  Tekaški forum - ultra


                                                   ...   in začelo se je  ...

Štart je bil hiter, vendar sem kmalu upočasnil in se prilagodil tempu, ki sem si ga zadal.V planu sem imel narediti okoli 80 km, zavedal pa sem se, da bo zelo težko, kajti noge so še težke in utrujene od prejšnega tedna.Čas je kar hitro tekel in krogi so se vrstili eden za drugim.Tekel sem z raznimi tekači, s katerimi smo tudi kakšno rekli.


                                          Miro odločno z kroga v krog


                                                 David Kadunc, Miro

Po 5.urah teka sem si privoščil prvo pavzo, da sem se malo okrepčal.Čestital sem tudi slavljencu Štefanu Robiču, ki ga je obiskal abraham, s katerim sva potem nazdravila.Zadnje kroge sem tekel skupaj z Gregorjem Bašem.Še zadnji metri in pred menoj je cilj.Uspelo mi je preteči 40 krogov ali 77,44 km.Tako sem se izenačil z lanskim rezultatom.
  Kot ekipa, pa smo že petič zapored obranili prvo mesto.Pretekli smo 349 krogov ali 675 km.



                                    Zmagovalna ekipa Tekaški forum - ultra

Ni komentarjev:

Objavite komentar