nedelja, 5. maj 2013

6 days & 48 hours race International Ultramarathon


Leto je hitro na okoli in spet je tu 6 dnevni in 48 urni Ultramaraton Challenge, ki se bo odvijal od srede 08.maja,pa do torka 14.maja. Lani sem se udeležil 48 urnega ultramaratona in zasedel tretje mesto s pretečenimi 297,501 km.







    Letos sem si zadal nov izziv in se prijavil na 6 dnevni Ultramaraton. S pripravami, ki so potekale od lanskega novembra, sem zaključil. Z njimi sem zelo zadovoljen. Od lanskega novembra, pa do konca aprila, mi je uspelo preteči 2962,43 km. Tako, baza je narejena. Poleg tega, sem še vsaki dan krepil telo v domačem fitnesu. Mislim, da sem se dobro pripravil za ta izziv. Zdaj se samo še psihično pripravljam, da bo glava na pravem mestu. Upam, da mi bo uspelo doseči cilj, ki sem si ga zastavil in to je preteči med 700 in 800 km ter se uvrstiti med prvih pet.

1 komentar: