sreda, 6. julij 2011

5.UltraBalaton 212 km ( 25/26.06.2011 - poročilo )

Po lanskem odstopu na 93 km,mi je bila letošnja želja, da uspešno zaključim z UltraBalatonom,ki je bil moj četrti za povrstjo.Letos sem imel tudi prvič support,spremljal me je prijatelj Toni s kolesom.
  V petek opoldne sva se s prijateljem Tonijem z avtom odpeljala na Madžarsko ( Tihany ),kjer je bil štart ultramaratona.Nastanjena sva bila v zelo lepem apartmaju,skupaj z Borisom Ivanovičem ( zajc ) , Rosijem64 in spremljevalko Marjano.Po dvigu štartnih številk smo se okrepčali s testeninami,po vrhu pa še spili "hmeljev" sok ( seveda brez zajca,ki je ostal v apartmaju,počival in koval taktiko za ultramaraton ).Nato je sledil ogled mesta in nakup spominkov.Okoli sedme ure smo se vrnili v apartma,malo poklepetali in se nato odpravili k počitku.Ob četrti uri zjutraj smo vstali in se začeli pripravljati.Čas je hitro mineval in že smo se odpravili na štart.Štartali smo ob 6. uri zjutraj.Začel sem kar vredu,saj sem v 5. urah naredil 50 km, v 7.urah in pol - 71 km.Potem,pa so se zopet začele težave,tempo je padel in ko sem videl,da ne bom več mogel izboljšati svojega najboljšega časa,mi je bil cilj samo,da pridem do konca,v kar pa nisem dvomil.Tako sem po 30:48:55 prišel v cilj in tako sedaj za nekaj časa zaključil z UltraBalatonom.
Čestitam vsem UltraBalatoncem,posebej pa Borisu za izreden rezultat in zmago - ne vem,kaj naj še rečem... noro ... noro ... svaka čast.



Ni komentarjev:

Objavite komentar