sreda, 6. julij 2011

12.Sljemenski maraton "Kuda idu divlje svinje" (03.07.2011- poročilo )

Teden dni po UltraBalatonu 212 km sem se udeležil 12.Sljemenskega maratona "Kuda idu divlje svinje".To je bil moj že tretji maraton.Do sedaj sem imel najboljši čas 4:09:54 .
  V nedeljo, zjutraj ob 7.uri smo se na izhodu z avtoceste Dramlje dobili skupaj z Meža Stanetom,Božo in Berlak Radojem ter se skupaj odpeljali na maraton.Zaradi morebitne gužve na meji smo šli čez mejni prehod Rogatec in se malo pred Krapino priključili na avtocesto za Zagreb.Dokaj hitro smo prispeli do stolpa na Sljemenu,kjer je štart maratona,štafet.Stane,Boža in Rado so se prijavili za štafeto,jaz pa za maraton.Srečal sem še kar nekaj znanih slovenskih tekačev ( Andrej M ,ZdravkoC,Vera K,Roko,Sebastjan K z ženo,tadejz .. ).Ob 10 uri je bil štart.Prvič se mi je zgodilo,da smo morali ponoviti štart,ko sem odlaufal že nekaj metrov.V drugo,pa je zatajila pištola,šele v tretjem poskusu je uspel štart.Štartal sem na polno, kolikor je pač šlo.Ta maraton je kar težki,saj ima kar nekaj zahtevnih vzponov.Laufajo se trije krogi ( krog 14,06 km ).Prvi krog mi je zelo dobro uspel ( 1:13:44 ),drugi ( 1:22:01 ),tretji ( 1:29:59 ).Teren je bil spolzki in paziti moraš tudi na korenine.Kar nekaj tekačev je padlo,na srečo se ni nobeden huje poškodoval.Maraton sem opravil s časom 4:05:44 in približno za 4 min izboljšal svoj najboljši čas in dosegel prvo mesto v kategoriji M 45.
Stane,Boža in Rado so super odtekli štafeto - 5. mesto absolutno in 1.mesto v kategoriji.




Ni komentarjev:

Objavite komentar