ponedeljek, 4. julij 2011

10.Gorski maraton 4 občin (18.06.2011 - poročilo )

S to progo sem se prvič spopadel leta 2006,ko sem imel približno eno letni tekaški staž.S takratnim časom 5:26:53 sem bil zelo zadovoljen.Po petih letih sem končno imel prost termin,da sem se lahko udeležil prelepega gorskega teka, ki je hkrati štel tudi za svetovno prvenstvo.
  V soboto,ob polčetrti uri zjutraj sem prišel iz službe.Na hitro sem se stuširal in najedel.Za tek sem imel že vse pripravljeno.Malo po četrti uri sta po mene prišla Zinka in Sloki in že smo se odpeljali proti Petrovem Brdu.Po dveh urah smo prispeli.Najprej sem šel dvignit štartno številko in oddat pohodne palice,ki jih potem odpeljejo na Hudo južno.Vreme je bilo zelo oblačno in naenkrat je začelo deževati.Počasi se je bližal čas štarta  in dež je prenehal padati in začelo se je jasniti.Ob 8 uri smo štartali.Začel sem dokaj hitro.Do Koble sem bil poleg Venclja,Andreja V. Potem,pa je sledil spust.Kaj hitro sem opazil,da nisem vzel pravih copat in oba sta mi hitro ušla naprej.Po eni uri in pol sem bil na Črni prsti,kar zame ni slabo.Potem,pa je sledil dolgi spust proti Kalu in tekmeci so me prehitevali eden za drugim.Malo manj kot po treh urah sem bil v Hudi južni in čakala me je "ura resnice " - vzpon na Durnik in nato na Porezen.Po Poreznu ( 4:41:09 ) je sledil samo še spust do cilja.Tako sem s progo ( 37,5 km )  opravil v času 5:32:18 in na koncu bil zadovoljen s časom,čeprav vem, da bi bilo lahko boljše.


1 komentar: