nedelja, 5. junij 2011

48 h ultramaraton Balatonfüred - poročilo

V četrtek 05. maja 2011 sva se z ženo Zdenko odpeljala v Balatonfüred,kjer bo potekal 6 dnevni in 48 urni ultramaraton.Tekmovalo se bo v kampu ob jezeru,krog je dolg 900 m,asfaltna podlaga.
  Ko sva prispela so naju namestili v bungalov, tik ob progi,kjer se bo odvijal ultramaraton.Poleg naju je bil še Inot.Prostori so bili lepo urejeni.V petek 06.maja ob 12 opoldne smo štartali.Začel sem kar dobro in prvi km so kar hitro minevali.Tako sem v 8 urah,to je do 20 ure, prelaufal 73,8 km.Nato sem šel za 2 uri počivat in okoli 22 ure zopet nadaljeval do 24 ure,ko sem zopet prekinil z tekom,ker se je ponoči močno ohladilo in temperatura je padala proti ničli.Tekači so laufali v bundah in zimskih kapah, rokavicah.Premražen se odpravim na počitek do 5 ure zjutraj.Tako sem do sedaj prelaufal 95,4 km.Ob 5 uri sem nadaljeval s tekom.Opazil sem,da so mi ostali tekači ušli za okoli 45 do 50 km in tako sem z petega mesta, padel na 14.To mi je pobralo voljo,do mojega zaželjenega cilja.Čez dan je sonce močno pripekalo,tako da sem tek kombiniral s hojo.V 24 urah sem prelaufal le 121,5 km (katastrofa ).Tako sem do večera prelaufal 145 km.Noč je bila spet hladna.Oblečem si tekaško majico z dolgim rokavom,zgornji del trenirke,kolesarski brezrokavnik in ženino zimsko bundo.Bil sem kot medved,ki se odpravlja na zimski počitek.Čez noč sem naredil kar nekaj km in uspelo mi je priti preko 200 km.Jutro je bilo oblačno,ob 7 uri sem se za tri ure spravil v posteljo.Ob 10 uri se spravim na progo in pridno nabiram km.Vmes se ohladi in vsipa dež.Pihati začne močan veter.Malo pred koncem dobimo bambusove palice s svojo štartno številko,točno opoldne pa sirena in konec.Dobrih 217,5 km in zadovoljstvo,da mi je uspelo narediti preko 200 km,ker mi je kazalo zelo slabo.Tako sem bil še daleč od svojega zaželjenega cilja,ker 12 ur počitka je preveč za kakšen boljši rezultat.Tako imam eno izkušnjo več in razlog,da naslednje leto zopet poizkusim.





Ni komentarjev:

Objavite komentar