nedelja, 5. junij 2011

12 uri tek - stundenlauf Vogau ( 14.05.2011 )

Prvih 6 ur odlaufal kar solidno 60,357 km,nato sem v 7 urah naredil 69,502 km,kljub peklenski vročini,nato pa je začela kilometrina padati,zato sem si po 10 urah privoščil še1,15 ure počitek in na koncu naklepal 96,3 km.S svojim tekom sem zadovoljen več zaenkrat ni šlo,sigurno se je malo poznalo še od prejšnega vikenda ( 48 h ultramaraton ).Večji del sva s Tonijem Perušičem pretekla skupaj.Zajc,pa je poglavje zase.Ko sva v petek zvečer prižgala svečko za mojo pokojno hčerko Laro ( v soboto 14.05. prva obletnica Larine smrti ),mi je rekel,da bo jutri tekel na zmago,ki jo bo poklonil preminuli Lari.Še enkrat se mu iz srca zahvaljujem za tako lepo gesto in vrhunski rezultat :clap: :clap: :cast1: :cast1: :cast1: :cast1: .Za nagrado je dobil tudi dva buteljčna vina,ki nama ga je podaril.Zato sva z ženo Zdenko pri kosilu nazdravila na njegovo zmago in vrhunski rezultat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar