nedelja, 5. junij 2011

24 urni Tek sreče ( 27./28.05.2011 )

Ko sva z ženo Zdenko in Darkom prispeli v Grosuplje smo najprej postavili šotor,da nas ne bi presenetil dež,pa tudi časa ni bilo veliko.Zbrana je bila že kar lepa druščina tekačev.Kar naenkrat je bila ura 18  in začel se je 24 urni tek.
 Nekateri so hitro potegnili,sam pa sem se lepo držal svojega tempa.Po manjših problemih s čipom,ki mi ni beležil krogov so ure teka so hitro minevale in km so se počasi nabirali.Počasi se je začel dan spreminjati v noč in na vrsti je bila večerja z makaroni,ki sem jo pojedel kar med tekom.Vreme je še nekaj časa zdržalo.Okoli 1 ure zjutraj,pa se je ulilo kot iz "škafa".Tako nas je pralo celo noč.Pojavile so se velike luže in copati so bili mokri.Proti jutru je bilo na progi zelo malo tekačev.Okoli polpete zjutraj je močno deževalo in pihal je močan veter,ki je odnašal šotore.Sam sem 15 min skakal okoli šotora in ga držal,da ga ne bi odneslo.Ves moker in premražen sklenem,da grem za 2 uri spat,ker v takem nima smisla teči,ker je zdravje na prvem mestu.Ob 6 uri in pol nadaljujem s tekom.Dež se zmeraj vztraja,zato tečem z dežnikom,da me ne bi prehitro premočilo.Ko je dež prenehal sem kar dolgo časa delal družbo Rajkotu ( Vreme ),ki si je zelo želel preteči 100km in mu je na koncu tudi uspelo.Sam,pa sem prelaufal 170,98 km in prvo mesto v kategoriji.

2 komentarja: