torek, 26. november 2019

Šentiljska pot - devetindvajsetič ( 25.11.2019 )

V nedeljo dopoldne narediva s Konradom dober trening po Pohorju ( Kopivnik, Planica ). Ko sem se vrnil domov, mi žena pove, da me je klical Srečko Gomilšak. Pokličem ga in me vpraša, če bi šel poleg njiju ( Marjeta ), jutri na Šentiljsko pot. Seveda sem bil takoj za akcijo, saj bi takšno priložnost, da gremo skupaj, težko zavrnil, čeprav sem bil ta teden že 2x.


Okoli 07:00 uri se dobimo pri gostilni Belna, v Šentilju. Ob 07:10 uri krenemo na Šentiljsko pot. Spremlja nas gosta megla, rosi z neba ter imaš občutek kot da bi deževalo. Klance večinoma prehodimo, po ravnini malo pospešimo. V prijetni družbi mi je Šentiljska pot hitro minila. Presenetil me je čas opravljene poti, saj sem računal, da bomo rabili več kot devet ur.







                     
                                          Marjeta, vse najboljše !


Ob 15:30 uri smo končali Šentiljsko potv času 8 ur in 20 min. Sledila je analiza opravljene poti. Strinjali smo se, da smo dobro opravili. Nazdravim z Marjeto za njen osebni praznik ter ji zaželim vse najboljše. 

Če povem po pravici, nisem vedel, da ima danes rojstni dan ter da si je želela za darilo pokloniti Šentiljsko pot.


Kontrolne točke :

  1. Šentilj - gostilna Belna                             07:10

  2. Gradišče - Novine                                    07:34
                                   
  3. Brod na Muri - Sladki Vrh                        08:44

  4. Kmetija Sirk - Zg.Velka                            09:15

  5. Kmetija Zver - Trate                                 10:05

  6. Marija Snežna - Zg.Velka                         10:50

  7. Rajšpova gomila - Sp.Velka                    11:15

  8. Lovski dom - Vranji Vrh                           12:06
  
  9. Kmetija Gaube - Šentilj                            13:06

10. Kmetija Eferl - Kaniža                              13:40

11. Kmetija Krsnik - Cirknica                         14:01

12. Brloga                                                       14:44

13. Gostilna Belna                                          15:30


Ni komentarjev:

Objavite komentar