torek, 20. junij 2017

Tečem zDravo ( 11.06.2017 - poročilo )

V nedeljo je bila ob 10. uri tekaška prireditev Tečem zDravo, na kateri so udeleženci tekli na pet in deset kilometrov dolgi trasi med Dravo in hidroenergetskim kanalom. Atraktivna trasa je potekala s štartom in ciljem pri čistilni napravi Aquasystems v Dogošah. Teklo se je po nasipu hidroenergetskega kanala Drave, delno po asfaltiranih poteh, delno po makadamu in poljskih poteh. 

Organizator je bil vesel odličnega odziva tekačev in obiskovalcev, z organizacijo so želeli poudariti sožitje našega mesta in okoliških občin z reko ter poudariti zdrav način življenja in spoštljiv odnos do narave. Prihodek od prijavnin, pa je bil namenjen nakupu defibrilatorja, ki ga je direktor Aquasystemsa predal županu občine Hoče - Slivnica. Tek je bil oplemeniten še z dodatno dobrodelno akcijo zbiranja sredstev za dvanajstletnega Miho Pignarja, ki je ob rojstvu utrpel možgansko krvavitev, zaradi katere ima cerebralno paralizo.



Sam sem se prijavil na 5 km razdaljo, zaradi poškodbe, ki se vleče že nekaj časa. To se pozna tudi na treningih, ki niso več to, kar so bili. Sedaj tečem samo toliko, da vzdržujem kondicijo, reklo bi se , da tečem za "dušo". Tiha želja je bila, da bi tekel pod 24 min. Vedel sem, da ne bo lahko, ker trasa ni bila ravninska, ampak zelo razgibana. Poleg tega, pa bo še vreme naredilo svoje, saj je že močno pripekalo. Po dvigu štartne številke sem začel z ogrevanjem. Na takšnih razdaljah nimaš kaj taktizirati, ampak greš že od samega začetka na polno. Zato sem se na štartu postavil v prvo vrsto, da čim manj izgubim za prehitevanje ter da se izognem "gužvi". 



                                               Miro v prvi štartni vrsti




                                                Miro v ospredju

Ob 10. uri smo štartali. Začel sem na polno. Po dobrem km so me začeli prehitevati eden za drugim. Tolažil sem se s tem, da so to bili vsi mlajši tekači. Vročina je naredila svoje. V svojem tempu sem nadaljeval do cilja. Ura se je ustavila na 23,25 min. 


                                             Miro prečka ciljno črto

Z rezultatom sem bil več kot zadovoljen, saj sem dosegel svoj plan. Upal sem na stopničke, samo nisem bil siguren, na katere. Po objavi rezultatov sem ugotovil, da sem v kategoriji M 50 -59 osvojil prvo mesto. Tako sem po dolgem času, zopet stal na najvišji stopnički. Upam, da ne zadnjič !


                                  Prvi trije v kategoriji M 50 - 59  na 5 km


Ni komentarjev:

Objavite komentar