nedelja, 11. september 2016

Mariborski mestni tek ( 10.09.2016 - poročilo )

V soboto, 10.09.2016 je bil po dolgem času tekaški spektakel v Mariboru. Športna zveza Maribor je letos pripravila največjo tekaško prireditev v štajerski prestolnici, Mariborski mestni tek. Trasa teka je potekala v strogem središču Maribora ( štart in cilj na Trgu Leona Štuklja ), predvidoma 2 kroga za tek na 5 km in 4 krogi za tek na 10 km. Organizatorji so v progo vključili prepoznavne naravne in kulturne znamenitosti  Maribora. Prijavilo se je okoli 1500 tekačev in tekačic, štartnina je bila brezplačna.


                                          Potek trase teka


                          Čakanje na štart  1. Mariborskega mestnega teka

Prireditev, pa je nosila tudi dobrodelno noto, saj so organizatorji ob pomoči udeležencev zbirali sredstva za Zvezo prijateljev mladine Maribor.

Ker imam že nekaj časa probleme z poškodbo, bolj malo treniram, ravno toliko, da malo migam, hkrati pa zelo pogrešam udeležbe na tekmah, druženje z tekači ter adrenalin, ki se sprošča. Ravno pred par dnevi sem bil na slikanju stopala ( RTG ), sedaj v prihodnjih dneh, pa me čaka še obisk pri ortopedu. Ne vem, kaj se bo iz tega izcimilo. Po eni strani računam na operacijo, vendar mi jo nekateri odsvetujejo. Tako, da sedaj tavam v temi.

Zato sem se tudi odločil, da se prijavim na krajšo razdaljo, torej za tek na 5 km. Na treningih sem za to razdaljo potreboval okoli 30 min. Zanimalo me je, koliko sem lahko na tekmi hitrejši. Na taki razdalji moraš že od štarta začeti na polno.

Ob 10.uri smo štartali. V prvih metrih se je bilo težko prebijati naprej, veliko je bilo tudi ovinkov. Šele, ko je bila ravnina, sem prišel v svoj ritem. Ob progi je bilo veliko navijačev, ki so vzpodbujali tekače.


                                        Miro v prvem krogu


                                     Miro v drugem krogu,  Polde Dolenc

Za prvi krog sem potreboval tam okoli 12 min. Drugi krog sem nadaljeval v približno istem tempu. Sto metrov pred ciljem sem opazil, da me skuša prehiteti zelo mlad tekmovalec, seveda se nisem dal. Sledil je špritn do cilja, ki se je končal v mojo korist, pa čeprav za čisto malo. Že od nekdaj imam navado, da se pred ciljem ne pustim prehiteti, če je le mogoče. Zato potegnem iz rokava še zadnje atome energije. V cilj sem pretekel v času  24,30 min ter bil s časom zelo zadovoljen. Ko sem prišel domov, sem na spletni strani pogledal rezultate. Ugotovil sem, da sem dosegel  2. mesto  v kategoriji  M 50 - 59 . Medaljo mi bodo poslali po pošti.

Pohvaliti moram organizatorje, ki so poskrbeli za lepo tekaško prireditev.



Ni komentarjev:

Objavite komentar