nedelja, 28. avgust 2016

Spominski tek okoli Kadetnice ( 23.06.2016 - poročilo )

Letos je 160 let, odkar je bila zgrajena Kadetnica kot kadetski inštitut za vzgojo in izobraževanje bodočih častnikov. V ta namen so organizirali spominski tek v spomin vsem vojakom, častnikom, ki so v njej bivali in se izobraževali.


                                                      Kadetnica
 
K sodelovanju so povabili zaposlene iz Slovenske vojske, tekače in druge rekreativce. Začetek teka je bil ob 14.uri in je trajal do 16.ure, dokler je trajala prireditev. Zbralo se je bolj malo tekačev. Ker ta dan nisem imel delovne obveznosti, sem se odločil, da se udeležim spominskega teka. Zaradi poškodbe, ki me spremlja že nekaj časa, ne hodim na tekme, bolj malo treniram, sem ta tek vzel za dober trening ter druženje z tekači.


                            Spominski tek s pripadnikimi Slovenske vojske

Tekli smo v največji vročini, sonce je močno pripekalo. Potrebno je bilo dosti piti. Krog okoli Kadetnice je bil dolg okoli 500 m. Večina jih je po eni uri teka odnehala, sam pa sem vztrajal do konca. V času  1:56:43 sem odlaufal  20 km. Po teku je pasalo tuširanje ter osvežitev z hladnim pivom.


Ni komentarjev:

Objavite komentar