sreda, 17. junij 2015

Gorski tek Rogla - Bellevue ( 31.05.2015 - poročilo )

Minilo je tri leta, odkar sem se nazadnje udeležil tega teka. Če se spomnim nazaj, sem bil s časom zelo razočaran. Krivi so bili gozdni delavci, ki so nam spremenili označbo poti, tako da smo vsi tavali v temi in dober čas je splaval po vodi. Zato sem se odločil, da se ponovno preizkusim ter poskušam izboljšati čas.

V nedeljo, ob 08. uri zjutraj, nas je avtobus odpeljal izpred spodnje postaje Pohorske vzpenjače na Roglo. Start rekreacijskega teka na 28 km je bil ob 10. uri, s platoja zgornje postaje sedežnice Planja. Tokrat je bila proga za 3 km krajša, saj je bil cilj na Bellevue - ju in ne v dolini kot prejšna leta ter nekoliko spremenjena. Vreme je bilo oblačno. Ker je celo noč deževalo, sem pričakoval, da bo proga spolzka, blatna.  Prve km sem odlaufal z Zlatkom Kresnikom, ki so potekali po markirani planinski poti od Rogle do Koče na Pesku, od koder se za kočo usmeri v gozd.  Pričakale so nas velike luže, razmočen teren, podrta drevesa. Tempo sva občutno zmanjšala, zaradi previdnosti, da ne bi prišlo do kake  poškodbe. Pot se je nato nadaljevala preko Zgornje Brvi, kjer je bila prva kontrolna točka. Nato sva nadaljevala po gozdni markirani poti mimo Treh žebljev. Ker je šel Zlatko vmes na "veliko potrebo", sem nadaljeval z drugima tekačema, ki sta bila malo pred menoj. Upal sem, da me bo Zlatko hitro ujel. Tempo, po makadamski poti do Šumnika, kjer je bila druga kontrolna točka,  je bil zelo hiter ( okoli  4,10  min/km ). Od Šumnika se je pot nadaljevala po planinski transverzali, ki je potekala v bližini Tinčeve koče. Teren se je začel močno dvigovati. Naenkrat sem občutil na levi stegenski mišici bolečino, ki se je rahlo stopnjevala. Razmišljal sem, kaj bi bil vzrok. Zaradi bolečine sem moral zmanjšati tempo. Kaj kmalu se je pojavil Zlatko. Skupaj sva nadaljevala do Areha, kjer je bila tretja kontrolna točka z lahko hrano, vodo, energetskim napitkom. Sledil je še zadnji odsek poti do hotela Bellevue. Najbolj sem bil jezen, ker nisem mogel teči hitreje, zaradi bolečine. Ker je tu lep teren, bi lahko še kaj pridobil, tako pa sem samo izgubljal. Nekje na polovici poti med Arehom in Bellevue - jem sem se spotaknil ob kamen ter grdo padel. Z bolečino v desni rami, odrgnino na roki ( malo se je vlila kri ) in nogi sem komaj nadaljeval. Začeli so naju prehitevati tekači od odzadja. Zato je Zlatko pospešil, sam pa sem počasi nadaljeval do cilja. V cilj sem prišel v času  2:48:18  ter bil zelo razočaran, po vrhu pa še poškodovan. Po tuširanju in toplem obroku sva se z Zlatkom, z gondolo spustila v dolino, kjer sva imela avtomobila.

Popoldne sem komaj hodil po stanovanju, skrbelo me je, kako dolgo bo trajala ta poškodba, saj imam malo manj kot čez dva tedna 12 urni tek v Srbiji ( Palić ).


                     
                                                 

Ni komentarjev:

Objavite komentar