nedelja, 20. april 2014

6. dobrodelni tek FORMAraton ( 19.04.2014 - poročilo )

Po tednu dni ultre me je že čakala nova preizkušnja, 8. urni tek FORMAraton. Zaradi počitka, treninga ni bilo, potil pa sem se v fitnesu, ki ga imam doma. Želja mi je bila ponoviti vsaj lanski rezultat, torej odteči 77 km, čeprav sem vedel, da bo kar težko.
V soboto zjutraj sem dve uri pred iztekom dela, prišel iz službe, da bi se vsaj malo naspal, preden krenemo v športni park Tivoli, kjer bo potekal 6.dobrodelni tek. Tudi tokrat je "Tekaški forum - ultra" sestavil ekipo, ki bo že šestič zaporedoma branila prvo mesto. V ekipi sem že od samega začetka kot najstarejši član. 



                                       Miro  -  dvig štartne številke

Po nastanitvi v štartnem - ciljnem prostoru sem dvignil štartno številko ter se počasi pripravil za tekmo. Spremljala sta me žena in hčerka Natja, ki sta zame lepo skrbeli, da mi nič ni manjkalo. Ob 9. uri smo štartali. Začeli smo v zelo hitrem tempu. Kaj kmalu sem popustil in se predal svojemu tempu. Kar nekaj krogov sem naredil v družbi Gregorja Baša. V mislih sem imel, da moram za dosego željenega cilja, na uro preteči 10 km.


                                        Gregor Baš,  Miro

Po dveh urah teka sem si prvič privoščil pavzo, da sem se malo okrepčal. Malo manj kot v štirih urah mi je uspelo preteči 20 krogov, torej polovica od predvidenih. Vreme je bilo idealno za tek. Par kapelj dežja nas je še dodatno osvežilo. V drugi polovici teka sta mi družbo delala tudi Andreja Kadunc in Stojan Košmerl, s katerim sem imel namen skupaj priti v cilj. Uro pred koncem teka mi je slabo kazalo za dosego cilja, če bi nadaljeval v takratnem tempu. Stojan me je prepričal, da se nisem predal, zato sem nato močno pospešil in laufal kot da se je tekma šele začela. Ob podpori gledalcev in sotekačev mi je zadnja ura naenkrat minila. Uspelo mi je preteči 41 krogov ali 79,376 km ter preseči željeni plan in osvojiti absolutno 9. mesto. Kot ekipa "Tekaški forum - ultra, pa smo zopet ubranili prvo mesto.

                  
                                                    Miro v cilju

   Udeležba je bila letos kljub velikonočnim praznikom več kot razveseljiva, saj se je zbralo rekordno število tekačev in tekačic. Zbralo se je kar nekaj denarja, ki so ga tako kot prejšna leta tudi tokrat namenili Ustanovi za pomoč otrokom z rakom.



1 komentar: