sreda, 26. marec 2014

39. Supermaraton Zagreb - Čazma (23.03.2014 - poročilo )

No, pa se je začelo. Dočakal sem prvo tekmo v novi tekaški sezoni. Tokrat sem se že šestič udeležil Supermaratona  Zagreb - Čazma, ki znaša  61,350 km.



                                          Dvig štartnih številk



                                         Sandi,  David  in  Miro



                               
                                               Miro  in  Zmago Horvat



                                  Štart  Supermaratona  Zagreb - Čazma


Kaj naj rečem, sem pa nisem zadovoljen. Pričakoval sem rezultat pod petimi urami. Vremenski pogoji so bili koliko  toliko kar dobri, malo je pihal veter. V začetku sem hitro potegnil in tekel v svojem tempu okoli 4,40 min/km. Tako sem 15 km pritekel v času  1:11:20 . Počutil sem se še kar dobro. Tu pa tam sem občasno dvignil tempo. Na 30 km sem imel čas  2:17:30 . Do tu nekje sem laufal z Tomažem Majerjem, nato pa  on malo pospešil, sam pa sem nadaljeval v svojem tempu.



                                     Miro v svojem tempu proti cilju


Opazil sem, da mi tempo počasi pada. Mogoče je bila posledica samostojnega teka, pa se malo opustiš, kar se potem na času hitro pozna. Na 35 km sem imel čas  2:47:35 , na  40 km pa  3:17:49 . Do tu nekje mi je šlo  še kar dobro, nato pa so se začele težave. V levi stegenski mišici sem občutil neko spremembo. Občutek sem imel kot da bi me hotel zgrabiti krč. Občutno sem spustil tempo. Premišljeval sem, kaj bi to lahko bilo, saj se mi je to zdaj prvič pojavilo. Kasneje sem ugotovil, v čem je bil vzrok. Prejšni dan sem bil na kopanju v Radencih, kjer sem  1,15 ure neprekinjeno plaval. Še ena nepremišljena poteza, ki je vplivala na tek. Na 50 km sem imel čas  4:18:30 , na  55 km pa  4:42:25 . Vedel sem, da lahko pridem v cilj približno nekje v enakem času kot lani. Na srečo sem bil dobro minuto hitrejši  -  5:12:41 in absolutno  15. mesto in  2.mesto v kategoriji  M  50 - 59 .



                                                      Miro v cilju

  Manjše težave sem imel tudi s copati, saj sem dobil kar nekaj žuljev. Če vse to strnem, mislim da sem z rezultatom lahko zadovoljen.


                                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar