sreda, 12. februar 2014

Nova tekaška oprema

Ker se mi je uspelo uvrstiti na Ultra Trail du Mont - Blanc sem si včeraj nabavil nekaj opreme. Kupil sem si Salamonove tekaške copate, Salamonov najnovejši nahrbtnik, pohodniško jakno The North Face ter nepremočljivo jakno Mc Kinley ter naglavno svetilko Led Lenser  SEO.



                             Salamonovi tekaški copati   XT  Tucana  GTX


               
                                 S-LAB  ADVANCED  SKIN  HYDRO  5  SET

     
                                     The North Face Softshell St Elias Apex  


                    Original  Mc Kinley  funkcionalna jakna  Tetford  UX - anorak


Svetilke Led Lenser serije SEO so nove, atraktivne svetilke z vgrajeno najnovejšo svetilno tehnologijo in dognanji. SEO svetilke so namenjene aktivnim, športnim uporabnikom, ki cenijo kakovost in stil. SEO serija zaradi zadnje tehnologije razpršitve svetlobe oddaja popolno svetlobo brez popačenj v prijetnem barvnem spektru bele svetlobe.


Komaj že čakam, da preizkusim opremo. Prva taka preizkušnja bo 100 milj Istre.


2 komentarja:

  1. OO, tale SEO me pa zanima. Imam eno starejšo Led lenser in sem zelo zadovoljna z njo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Poročaj kako se obnese oprema. Me zanima predvsem za jakno...

    Držim pesti, najprej za Istro!!

    OdgovoriIzbriši