nedelja, 10. november 2013

Sladkih 6 ( 09.11.2013 - poročilo )

Po nočnem "šihtu" je sledilo 3 ure spanja, nato pa direkt v Sladki vrh na 6 urno kroženje. Že ves teden sem študiral, kako naj se oblečem. Odločil sem se za kratke hlače in majico brez rokavov. Napovedano je bilo slabo vreme z padavinami in ohladitvami. Takoj, ko smo štartali je začelo deževati. Ne doživiš prav pogosto, da bi te 6 ur pralo. Začele so se pojavljati luže, katere sem se poskušal izogibati. Ni dolgo trajalo, ko je prišla voda v copate.


                                         6 urno tuširanje

   Sam začetek teka je bil dokaj hiter. V eni uri mi je uspelo preteči 13 , po treh urah pa 36 krogov. Ker me je že pošteno zeblo v prste sem si nadel rokavice.


                                          Vencelj, Miro z rokavicami

Nekateri so hitro obupali ter predčasno končali. Po 50 km, pa sem se moral preoblečt, ker se je že "fajn" ohladilo.


                                          preoblečeni  Miro

Zamenjal sem si samo mokro majico ter dodal še anorak. Čas je hitro mineval in po petih urah mi je uspelo preteči okoli 56 krogov. Ostala mi je še ena ura in v planu sem imel preteči še 10 krogov, da bi se lahko izenačil z osebnim rekordom. Na koncu mi je uspelo preteči 66 krogov ali  68,31 km  ter se izenačiti z osebnim rekordom. Nato je sledilo tuširanje, ki mi je zelo pasalo, da sem se malo ogrel. Po toplem obroku   ( makaroni ) in pijači je sledila podelitev priznanj in nagrad.
     Pohvaliti moram družino Koražija za trud in odlično organizacijo.




2 komentarja: