torek, 5. november 2013

18.Ljubljanski maraton ( 27.11.2013 - poročilo )


Na letošnjem Ljubljanskem maratonu ni padel rekord, postregel pa je z rekordno udeležbo. Predvsem je botrovalo toplo in suho vreme. Le premočan veter pa je bil tokrat kriv, da ni padel rekord proge. Zaradi številčnosti nastopajočih, pa se je tokrat štartalo z zamikom. Bobnanje skupine The StrojMachine je poskrbelo za prijetno vzdušje.
   Tudi tokrat sem se udeležil maratona kot  "zajček" na  3:45:00 . Glede na dosedanje izkušnje sem vedel, da bo gužva, zato sva se z ženo  od doma odpravila nekoliko prej, kar se je kasneje izkazalo za zelo pametno odločitev. Iskanje parkirnega prostora, dvig štartne številke čisto na drugem koncu prireditve. Štartal sem z tretjega boksa. Pred štartom sem imel probleme s signalom GPS. Nikakor  mi ga ni moglo najti, postajal sem vse bolj živčen. Štartali smo približno s sedem minutnim zaostankom. Šele nekje po 500 metrih teka sem dobil signal in pritisnil štoparico. Tako nisem imel  pravih km in časa. Vendar mi je vseeno uspelo prvo polovičko preteči v zastavljenem času, prav tako drugo. Čeprav sem na koncu  prekoračil čas za  35sek mislim, da sem vlogo  "zajčka" uspešno opravil.


                                         Miro, Zmago  Horvat


                                         Miro v vlogi  "zajčka"


Ni komentarjev:

Objavite komentar