četrtek, 28. marec 2013

38.Supermaraton Zagreb - Čazma (24.03.2013 - poročilo )

Letos sem se že petič udeležil tega supermaratona.Toda letos so bili vremenski pogoji extremni.V vsej 38.letni zgodovini še ni bilo v marcu takega vremena.Spremljali so nas sneg,mraz,močan veter v prsa.Sploh nisem vedel,kako naj se oblečem.S seboj sem vzel opremo za več variant.

                 
                                                   Dvig štartnih številk

Organizacija je bila odlična.Na križiščih so bili policaji,ki so poskrbeli,da smo lahko neovirano tekli.Začel sem dokaj hitro.Držal sem se Toma Krajinoviča,ki je bil moja konkurenca v kategoriji M 50.Že lani sva se spopadla in takrat mi je uspelo,da sem ga premagal za dobrih 12 min.Tiha želja mi je bila,da bi zmagal v svoji kategoriji.Tako sem se ga držal nekje do 20 km,nato pa sem pospešil in sledil madžaru Jozsefu Sznopeku.Večkrat sem pomislil,da bi lahko bil v moji kategoriji,zato sem se ga probal držati.


                                     Madžar  Jozsef  Sznopek - sledi mu Miro

Okrepčevalnice so bile dobro založene.Edini problem je bil,da se je v kozarcih soka in vode začel delati led.Rešilec je non - stop vozil naprej in nazaj,če bi kdo potreboval pomoč.Ker sem večkrat pil ledeno vodo sem imel želodčne težave.Tempo mi je padel.Komaj sem čakal,da dobim papir,da grem na veliko potrebo.
To se je zgodilo šele po pretečenih 10 km,natančneje na 40 km,ko me je že prehitel Boris Cehner.Kaj kmalu sem ga ujel in prehitel.


                                          Miro ponovno lovi Jozsefa Sznopeka

Hotel sem ujeti madžara,ki mi je prej že pobegnil.Nekje 5 km do cilja ga ponovno zagledam in ga skušam ujeti.Na 60 km se mu približam na samo 20 m.Sledil je strm vzpon,skušam ga ujeti,vendar je bil premočan.
Naenkrat se za menoj pojavi tekač,ki me skuša prehiteti.Po videzu sem ocenil,da bi lahko bil v moji konkurenci.Moral sem močno pospešiti,vendar mi je sledil.Šele zadnjih 300 m,ko se je proga zravnala sem še bolj pospešil in uspelo mi ga je premagati za 14 sek.Malo sem bil v dilemi,kateri sem v kategoriji,saj me je  madžar Jozsef prehitel za 36 sek.S supermaratonu sem opravil v času 5:13:54 in za 24 min zaostal za lanskim rezultatom.Ko sem se stuširal sem šel na topli obrok s pijačo po izbiri,ki je bil vštet v brezplačno štartnino.
Malo pred podelitvijo sem izvedel,da sem prvi v svoji kategoriji.Drugi,pa je bil hrvat,s katerim sva se dajala v zadnjih metrih.Še dobro,da nisem popustil,saj bi tako izgubil prvo mesto v kategoriji prav pred ciljem.
Madžar na srečo ni bil v moji kategoriji.


                                         Miro 1.mesto,sedaj v novi kategoriji  M 50


                                       Miro zadovoljen,ker je dosegel svoj cilj

Ni komentarjev:

Objavite komentar