nedelja, 25. november 2012

Sladkih 6 ( 10.11.2012 - poročilo )

Tekaška sezona se počasi bliža koncu.To je bil še eden mojih zadnjih daljših tekov.
  Vzdušje pred startom je bilo res dobro,vreme oblačno,megleno,idealno za tek.V planu sem imel narediti okoli 60 km.Prvo uro teka sem začel na polno,saj sem naredil 12 krogov,potem pa sem malo popustil.Vsakih toliko časa sem si našel kakšnega tekača,s katerim sva izmenjala par besed,da nama je čas hitreje minil.Nisem se mogel upreti raznim dobrotam,ki so bile na bogato obloženi mizi na startnem - ciljnem prostoru.Šest ur mi je hitro minilo.Brez problemov in dobrega počutja mi je uspelo preteči 63 krogov ali 65,21 km.
   Organizacija družine Koražija je bila spet odlična,vzdušje enkratno.Tokrat je bila tudi mednarodna udeležba in vsako leto je vse hujša konkurenca.




Ni komentarjev:

Objavite komentar