sreda, 31. oktober 2012

Ultramaraton Zg.-Vukovar 344,1 km (16.-20.okt.2012 - poročilo )


Memorijalni  Ultramaraton se organizira že 11.- tič po vrsti,v spomin na prostovoljce HOS-a kot tudi na vse ostale vojake Hrvaške vojne,ki so septembra 1991.leta krenili iz Zagreba proti Vukovarju,v obrambo Hrvaške.

V torek,16.oktobra zjutraj,malo po 7.uri smo se Boris,Srečko,Marjeta in jaz z avtom odpeljali v Zagreb,kjer je bil start ultramaratona Zagreb – Vukovar.Za ta dan je bila vremenska napoved zelo slaba.Celo pot nas je spremljal dež in tudi ozračje se je precej ohladilo.Večkrat sem pomislil,kako naj se oblečem.Ko smo prispeli v Zagreb smo najprej poiskali parkirni prostor,ki je bil najbližje startu,potem pa smo se šli prijavit in dvignit startne številke.Po naključju sem dobil isto startno številko ( 103 ) kot lani in upal,da bo tokrat  bolj srečna.Srečal sem iste face kot ponavadi,mogoče je tu pa tam kakšen novi ultramaratonec.Oblekel sem si dolge pajkice, «antišvic« majico,preko anorak in nato še majico,ki nam jo je dal organizator.S sabo sem vzel tudi rokavice.


                                        Marjeta, Miro, Srečko, Martina



1. Etapa :   Zagreb – Ivanić Grad  50,6 km

Na startu se je zbralo 13 ultramaratoncev in 3 ultramaratonke.Iz Slovenije smo bili samo mi štirje.Pred startom je še rahlo deževalo.Po uvodnem govoru in polaganju venca padlim je sledil start ultramaratona.Skozi Zagreb ( 15km ) nas je spremljala policija,zato smo morali teči v skupini.Ko smo prišli iz Zagreba se je kolona raztegnila,posijalo je tudi sonce.Ker mi je postajalo čedalje bolj vroče sem moral sleči anorak.Tekel sem skupaj z Nedeljkom Džurinom.Tempo sva imela okoli 5,30 min/km.Ko sva že prišla v Ivanič Grad sva 2 km pred ciljem, malo popustila in prehitela naju je Martina,nato pa še Mirko Ervačić.V cilj pritekel v času 4:44:07 in bil s časom zelo zadovoljen ter sem bil 5.absolutno.Brez problemov bi lahko bil tretji,ker sem se dobro počutil in nisem imel nobenih problemov.Pač,pa sem hotel,da bi skupaj z Nedeljkom prišla v cilj,vendar je na koncu že malo omagal.Večerja je bila dobra.Spali smo v Dijaškem domu.Spal sem bolj slabo.






2.Etapa :   Ivanić Grad – Novska   72,0 km

Za razliko od včeraj je bilo današnje vreme bolj idealno za tek.V prejšni etapi ni nihče odstopil,tako da smo danes vsi startali.Proga razgibana,kar precej manjših vzponov.S seboj nisem vzel nobenega gela.Tekel sem skupaj z Nedeljkom.Tempo sva imela okoli 5,40 min/km.Sonce je že kar pošteno pripekalo.Do 55.km sva tekla skupaj,nato pa je Nedeljko zaostal,zaradi poškodbe s tetivo in kasneje odstopil.Sam,pa sem nadaljeval v istem tempu do cilja in skoraj ujel tretjeplasiranega ultramaratonca Elvira Rakipoviča,ki se je moral na koncu kar dobro potruditi,da ga nisem prehitel,saj sem za njim zaostal za slabi 2 minuti.V cilj sem pritekel v času 6:58:52  ter bil 4.absolutno in tretji od moških.Večerja super,spal bolj slabo.



                                      

                                      

                                                    Miro, Elvir Rakipovič
                                        
 3. Etapa :  Novska – Slavonski Brod   90,5 km

Na včerajšni etapi odstopilo 5 ultramaratoncev.Današnja etapa daljša za 5 km,kot trdi organizator.Danes sem celo etapo tekel sam,zato sem malo popustil in tekel tempo okoli 6,45 min/km.S sabo nisem vzel nobenega gela.Sonce kar močno pripekalo.Nekje 5 km pred ciljem me je spremljalo spremljevalno vozilo,zaradi varnosti.V cilj pritekel v času 10:42:26 in zasedel 5.mesto absolutno.Večerja super,spal bolj slabo.






4. Etapa :  Slavonski Brod – Osijek   84,0 km

Na včerajšni etapi ni nobeden odstopil.Nekje do 20 km sem tekel skupaj z Martino,tempo okoli 5,40 min/km,nato je odšla naprej,jaz pa sem nekoliko zmanjšal tempo in sam nadaljeval  do cilja.Bilo je veliko » neskončnih » ravnin,prometa.Ker je sonce neusmiljeno pripekalo sem se moral z vodo večkrat hladiti.Pred Osijekom me je čakala policija,ki me je nato spremljala do cilja.V cilj pritekel v času 9:32:31 in zasedel 4.mesto absolutno.Limit,pa je bil kar navit in sicer 10 ur in 30 min.Večerja super,spal zelo slabo.Z Borisom sva imela sostanovalca,ki je celo noč rogovil po sobi.            


                                         Srečko, Marjeta, Miro, Nikola

                                                 



 5.Etapa :  Osijek – Ovčara   47,0 km

Danes nas je čakala še zadnja etapa.Včeraj odstopila 2 ultramaratonca.Žal,med njima tudi Srečko,ki je imel težavo s pokostnico.Danes ,nekih velikih apetitov nisem imel,zato mi je bil cilj,da pridem v limitu.Že skoraj od samega starta sem tekel skupaj z Draganom Kopeckim.Na začetku sva imela tempo okoli 5,30 min/km in sva nato počasi popuščala.V cilj sva pritekla skupaj v času 5:10:45 in si delila 4.mesto absolutno.Skupni čas vseh etap sem imel 37:08:41,kar je do sedaj to moj najboljši čas ( prej 39:15:51 ) in dosegel 4.mesto absolutno in 3.mesto med moškimi.Ultramaraton je končalo 6 ultramaratoncev  in 3 maratonke.Drugič zaporedoma je zmagal Boris Ivanovič,tako ga čaka samo še ena zmaga,da dobi veliki pokal v trajno last.






                                   Skupinska slika ultramaratoncev na Ovčari




Ni komentarjev:

Objavite komentar