sreda, 31. oktober 2012

17.Ljubljanski maraton ( 28.10.2012 - poročilo )


Tudi letos sem se prijavil za  » zajčka – 3:45 » na  17.Ljubljanskem maratonu.Trasa proge je bila ravninska.Start teka je bil na Slovenski cesti,cilj  na Kongresnem trgu.Trasa je potekala po ulicah in cestah v središču mesta,Viču,Šiški in Bežigradu.Na trasi so bile 4 okrepčevalnice in 4 vodne postaje.
Obetalo se je rekordno število tekačev,ki pa se zaradi slabega vremena ni zgodilo,saj  jih je veliko odpovedalo.

Minilo je teden dni od Ultramaratona Zagreb – Vukovar in že je tu nova preizkušnja.Vmes sem opravil dva treninga po 15 km.

   Ko sem se v nedeljo zjutraj zbudil sem pogledal skozi okno in bil presenečen,kajti zunaj je bilo vse belo.Zapadlo je okoli 1 cm snega.Vedel sem,da bodo danes malo težji pogoji za tek.Odločiti sem se moral za primerno opremo.Okoli 8.ure smo z ženo ter hčerjo krenili na pot.Vožnjo sem prilagodil vremenskim razmeram.Ob avtocesti je bilo veliko podrtih dreves.Ženo in hčerko sem odložil v Štempanskem naselju pri njenem bratrancu,tam parkiral in se počasi peš odpravil na maraton.Najprej sem poiskal Erota,ki je zame že vnaprej dvignil vrečko s startno številko ter majico za  » zajčka na 3:45 ».Nato sem še pravi čas oddal stvari v garderobo,ker je potem  bila že velika gužva.Po dvigu balona sem se odpravil na start,ki je bil ob 10:30 uri.Na začetku je bilo malo gužve,ki pa je potem kar hitro  izginila.Tempo je bil 5,20 min/km in sem se ga kar dobro držal.Počutil sem se v redu in sem brez problemov opravil svojo nalogo.Šel sem na bruto čas in v cilj pritekel v času 3:44:20 .Takoj sem se odpravil po stvari,se preoblekel ter se počasi odpravil proti Štempanskem naselju k ženinem bratrancu.Ko sem prišel, me je že čakala topla juha,ki se mi je zelo prilegla in me malo pogrela.Ko sem se najedel,pa smo se počasi odpravili domov.

                                        Miro v vlogi  "zajčka" - 3:45

Ni komentarjev:

Objavite komentar