četrtek, 13. september 2012

7.obletnica tekaške kariere

Danes ,v torek 11.09.2012 mineva 7.let odkar sem se začel ukvarjati s tekom.Spoznal sem veliko novih ljudi,prepotoval in videl veliko krajev doma kot v tujini.Imam veliko lepih spominov in trenutkov,ki sem jih doživel na raznih tekih in mi bodo za vedno ostali v lepem spominu.Vesel sem,da sem zdržal že toliko let in upam,da bo moja tekaška kariera trajala čim dlje.Zato se lahko zahvalim tudi življenski sopotnici Zdenki,ki me razume,podpira in spremlja na večjih prireditvah.Zavedam se,da tek ni več poceni,posebej če hodiš na tekmovanja v tujino.Vendar še vedno se najde toliko sredstev,da potešim svoje želje.
   Ko pogledam malo nazaj,kaj sem v teh letih dosegel,sem lahko zelo zadovoljen.Dokaj hitro sem se podal v ultra teke.Uspelo mi je preteči enega najtežjih ultramaratonov Spartathlon 246 km,trikrat UltraBalaton 212 km,dvakrat etapni Ultramaraton Zagreb - Vukovar,etapno Trans Slovenija ( winter 220 km,Mountain 330 km ),48 urni Ultramaraton Balatonfüred ( 297,501 km ),nekaj 100.km-skih Biel,Podgorica,Kisber,Beograd, 24 urni Tek sreče ( 3x ),12 urni Vogau,Forest Gump ( prva mednarodna zmaga ),GM 40,SAM,31 maratonov in še veliko drugih.Največja tiha želja mi je prelaufati še enega najtežjtežjih ultramaratonov Badwater  (Dolina smrti ) 217 km.Upam,da se mi bo želja kdaj izpolnila.V planu imam seveda tudi Mont Blanc,ki ga nameravam uresničiti drugo leto.

3 komentarji: