četrtek, 13. september 2012

38.Pohorski gozdni tek ( 09.09.2012 - poročilo )

Leto je zopet na okoli in ponovno sem se udeležil 12 km - skega gozdnega teka,ki je bil moj prvi tek,odkar sem se začel ukvarjati s tekom in se ga prav rad spominjam.
  Današnji 38.Pohorski gozdni tek je štel za Štajersko - Koroški pokal.Udeležilo se ga je kar nekaj znanih obrazov.Vreme sončno,vendar za tek ni večjih problemov,ker se večinoma teče po gozdu.Start teka je bil ob 10.uri.V planu sem imel,da bi s progo opravil pod 50.minutami,ker sem do sedaj vedno prekoračil za nekaj sekund.Začel sem hitro in odločno.Problemov nisem imel.Do transformatorja se proga večinoma vzpenja ( 5 -6 km ).Ko sem pri transformatorju obrnil nazaj proti Belviju,je ura pokazala 27,35 min.Sledil je dolg spust,zato sem tekel,koliko se je pač dalo.Malo pred ciljem je bilo na progi veliko pohodnikov,ki so me malo ovirali.V cilj sem pritekel v času 50,47 min. Željenega cilja nisem dosegel,vendar sem bil s časom zadovoljen.

                              Pred startom 38.Pohorskega gozdnega teka

Ni komentarjev:

Objavite komentar