petek, 25. november 2011

Trening z ultramaratoncem Borisom Ivanovičem - Zajcem

V soboto, 19.11.2011 me je obiskal ultramaratonec Boris Ivanovič - Zajec z družino.Že v naprej sva se dogovorila,da bova skupaj naredila en daljši tekaški trening.Meni bo zelo prav prišel,saj grem čez teden dni na maraton v Crikvenico.Izbral sem isto traso,kot sva jo tekla lani ( Hotinja vas,Križna kapela,Pivola,Bellvi,Pljučna bolnica,Radizel,Hotinja vas ).Vreme je bilo megleno in hladno.Začetni tempo je bil okoli 5min/km,dokler se ni začel klanec ( Pivola ).Takrat je tempo kar občutno padel.Zelo težko sem dohajal Borisa,ki je brez problemov opravil s klancem.Nekje na 800 m.n.v. je posijalo sonce in postalo je toplo.Po 1uri in 40 min sva prišla na vrh Pohorja ( Bellvi - garmin je pokazal 16,60km ).Nato naju je čakal samo še spust,po drugi poti.Tu pa tam je bil še kakšen manjši vzpon.Navzdol sva laufala na polno,tako da je bil tempo okoli 4 min/km.Ko sva prispela domov,mi je garmin pokazal 32,30km in čas 2:57:19.Tako je bil povprečni tempo 5,29 min/km.Z treningom sva bila oba zelo zadovoljna.Upam,da drugo leto zopet ponovima,ker POHORJE JE ZAKON !                              


                     

Ni komentarjev:

Objavite komentar