petek, 25. november 2011

5.Sladkih 6 (05.11.2011 - poročilo )

No,pa smo se nekateri že petič zbrali na Sladkih 6,da odlaufamo in uživamo v teku.Vreme je bilo idealno,ne bi moglo biti boljše.Zbralo se je kar veliko število tekačev,ki vsako leto radi pridejo na to prireditev,ker je organizirana enkratno (pohvale družini Koražija) in uživajo v družbi ter tečejo,kolikor se jim pač da.
  Sam sem to prireditev vzel kot daljši trening.V mislih sem imel preteči v 6 urah več kot 60 km,kar mi je tudi uspelo.S pretečenimi 63,13 km  sem bil zelo zadovoljen.Obenem,pa sem tudi užival v druženju s tekači in sem se lepo imel,tako da drugo leto zopet pridem.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Ni komentarjev:

Objavite komentar