torek, 12. april 2011

Polmaraton Las Galletas 03.04.2011

V soboto, 02.aprila 2011 smo se po zajtrku peš napotili v kraj Las Galletas,kjer bo v nedeljo potekal polmaraton.Z Zinko sva dvignila štartni številki, čipa in obenem še plačala štartnino 15 EUR za vsakega.Poleg sva dobila še majico in spominsko medaljo.
    Po tihem sem imel željo polmaraton preteči okoli svojega osebnega rekorda (1:28:19 ).Vedel sem,da bo to zelo težko,ker nisem nič kaj treniral hitrosti.Ko pa sem izvedel za profil proge ,sem vedel,da nimam možnosti za osebni rekord.Teklo se bo dva kroga.Prvi je bil dolg 10,8 km,drugi pa malo manj.Če nakratko opišem profil proge :
-  prvi km je raven
- drugi se že počasi dviga in se skozi rahlo podaljšuje do 8 km
- po 8 km, pa sledi kar dober spust do cilja
     V nedeljo zjutraj smo morali malo prej vstati kot običajno,zaradi polmaratona.Ko sva se z Zinko zrihtala smo se peš  odpravili na štart,ki bo ob 9 uri.Vreme je bilo rahlo oblačno in malo vetrovno.Na štartu je bilo 546 udeležencev teka.Kmalu je bila ura 9 in začel se je tek.Prvi km sem odlaufal 3:58 min,drugi 4:12 min,ker se je proga rahlo dvigovala se je poznalo tudi na  uri.Tako sem prvi krog 10,8 km pretekel v času 45,20 min,končni rezultat pa je bil 1:32:42.V drugem krogu,pa je svoje zobe pokazalo tudi sonce,ki je zelo pripekalo.Na koncu sem bil s časom še kar zadovoljen,glede samega treninga hitrosti.



Rezultati :

http://www.mediomaratonlasgalletas.com/doc/General_Media_Maraton_Las_Galletas_2011.htm

Ni komentarjev:

Objavite komentar